شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را مشابه شیائومی ۱۳ طراحی کرده است

طبق گزارش‌های منتشر شده شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس دارای طراحی مشابه خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً رونمایی از گوشی ردمی نوت ۱۳ در بازار چین پاییز امسال انجام خواهد شد. طبق شایعات اخیر این گوشی طراحی مشابه شیائومی ۱۳ دارد و یک طرح شماتیک از […]

طبق گزارش‌های منتشر شده شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس دارای طراحی مشابه خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً رونمایی از گوشی ردمی نوت ۱۳ در بازار چین پاییز امسال انجام خواهد شد. طبق شایعات اخیر این گوشی طراحی مشابه شیائومی ۱۳ دارد و یک طرح شماتیک از آن توسط یک افشاگر در ویبو منتشر شده است.

این افشاگر معروف به نام شیائومی ۱۳ را مشابه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس دانست که لبه‌های صاف و حاشیه‌های بسیار کم در قسمت نمایشگر خواهد داشت. در طرح منتشر شده نیز یک صفحه نمایش تخت با قاب صاف و جزیره دوربین در پشت آن دیده می‌شود. این طرح شماتیک کاملاً مشابه شیائومی ۱۳ است.

تفاوت آن در ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ابعاد این دو گوشی است. شیائومی در نسخه بعدی ردمی نوت از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی استفاده خواهد کرد. در حالی که شیائومی ۱۳ به صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی مجهز است. طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا گوشی جدید نوت ۱۳ پرو پلاس با رابط کاربری MIUI 15 عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست شیائووی در این گوشی از اندروید ۱۴ استفاده خواهد کرد با خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال