شیائومی سری جدید لپ تاپ های خود را از خانواده ردمی معرفی کرد

شیائومی سری جدید ردمی بوک های خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها قرار است در دو نسخه پرو و معمولی به بازار عرضه شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی به عنوان برند زیرمجموعه شیائومی تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی را بر عهده دارد. اکنون شیائومی قصد دارد تا در حوزه تولید لپ‌تاپ […]

شیائومی سری جدید ردمی بوک های خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها قرار است در دو نسخه پرو و معمولی به بازار عرضه شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی به عنوان برند زیرمجموعه شیائومی تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی را بر عهده دارد. اکنون شیائومی قصد دارد تا در حوزه تولید لپ‌تاپ نیز از این برند فعال در دنیای فناوری استفاده کرده و لپ تاپ های اقتصادی را وارد بازار کند. امروز شیائومی سری جدید ردمی بوک (RedmiBook) را در دو مدل عرضه کرد. این دو مدل به نام های RedmiBook 15 Pro Edition و E-Learning Edition هستند که طراحی آنها تقریباً مشابه یکدیگر بوده و تفاوت چندانی ندارند.

RedmiBook Pro مجهز به پردازنده نسل یازدهم Core i5-11300H اینتل است که در آن از پردازنده گرافیکی Iris Xe استفاده شده است. رم این دستگاه ۸ گیگابایت بوده و حافظه ذخیره سازی مبتنی بر NVMe  آن نیز۵۱۲ گیگابایت است. باتری این دستگاه 46WHr است که می تواند در حالت شارژ کامل تا ۱۰ ساعت کار کند. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ بوده که روکش فلزی براق دارد شیائومی مدعی است به دلیل استفاده از SSD قدرتمند در این لپ‌تاپ بوت این دستگاه ۱۲ ثانیه طول می‌کشد و زمان بیدار شدن آن نیز تنها دو ثانیه خواهد بود.

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی RedmiBook e-Learning Edition دارای صفحه نمایش 1080p است که با قیمت ارزانتر و برای دانشجویان و افرادی که به صورت مجازی فعالیت می کنند ارائه خواهد شد. تفاوت این دو مدل در پردازنده و SSD آنها است. پردازنده RedmiBook e-Learning Edition از نوع اینتل Core i3-1115G4 خواهد بود و ظرفیت SSD آن نیز ۲۵۶ گیگابایت است. قرار است هر دو این لپ تاپ ها با ویندوز 10 عرضه شوند و در آینده نیز می توانند ویندوز ۱۱ را دریافت کنند. از دیگر مزایای این دو لپ تاپ نصب مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ روی آن ها بوده و همچنین اپلیکیشن Mi SmartShare نیز بصورت پیش فرض روی آن نصب شده تا کاربران بتوانند به راحتی فایلهای گوشی خود را به آن انتقال دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال