شیائومی امکان استفاده از خدمات گوگل روی دستگاه های بدون GMS را به حالت تعلیق در آورد

به نظر می رسد شیائومی دسترسی کاربران گوشی های بدون GMS را از خدمات موبایلی گوگل ممنوع کرده است. در حال حاضر استفاده از پلتفرم های گوگل در چین مسدود بوده و تمامی شرکت های سازنده موبایل از خدمات GMS به جای گوگل در محصولاتشان استفاده می کنند. کاربران برای استفاده از خدمات گوگل ملزم […]

به نظر می رسد شیائومی دسترسی کاربران گوشی های بدون GMS را از خدمات موبایلی گوگل ممنوع کرده است. در حال حاضر استفاده از پلتفرم های گوگل در چین مسدود بوده و تمامی شرکت های سازنده موبایل از خدمات GMS به جای گوگل در محصولاتشان استفاده می کنند. کاربران برای استفاده از خدمات گوگل ملزم به استفاده از VPN بودند. اما به نظر می رسد این خدمات در حال حاضر بدون نصب پیش فرض GMS حتی از طریق VPN نیز امکان پذیر نیست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، تمامی اعضای پشتیبانی شیائومی و رابط کاربری MIUI تصمیم گرفتند از ماه جاری میلادی امکان استفاده از خدمات موبایلی گوگل در گوشی های شیائومی و یا ردمی را مسدود کنند. کاربران این گوشی ها اکنون نمی توانند به طور آزادانه این خدمات را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. البته این تصمیم تنها مربوط به گوشی‌هایی خواهد شد که در کشور چین عرضه شده باشد.

از این گوشی ها می توان به Mi 10 Ultra و Redmi K30 Ultra و گوشی‌های سری Redmi 10X اشاره کرد. این کاربران در حال حاضر می توانند به جای استفاده از گوگل به سرویس های دیگری مانند CoolAPK مراجعه کنند. قیمت ارزان برخی گوشی ها در چین باعث شده است تا برخی از کاربران به سراغ خرید این مدل از گوشی ها بروند. آنها پس از خروج از چین قادر به استفاده از خدمات موبایلی گوگل نخواهند بود و در این صورت مجبور به استفاده از پلتفرم های دیگر می شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال