شیائومی یک عینک هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی معرفی کرد

عینک هوشمند جدید شیائومی با نام Mijia با قابلیت های مختلف از جمله پشتیبانی از دستیار صوتی معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عینک هوشمند شیائومی دارای اسپیکر Super Balanced است که می تواند پخش موسیقی را با صدای فراگیر ۳۶۰ درجه انجام دهد. درون این عینک میکروفون داخلی با الگوریتم […]

عینک هوشمند جدید شیائومی با نام Mijia با قابلیت های مختلف از جمله پشتیبانی از دستیار صوتی معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عینک هوشمند شیائومی دارای اسپیکر Super Balanced است که می تواند پخش موسیقی را با صدای فراگیر ۳۶۰ درجه انجام دهد. درون این عینک میکروفون داخلی با الگوریتم های هوش مصنوعی قرار دارد که می تواند نویز محیط را در هنگام مکالمه کاهش دهد.

دسته های این عینک دارای صفحه کنترل لمسی ۳۰ میلیمتری است که با لمس آن امکان توقف یا پخش موسیقی و تنظیم بلندی صدا وجود دارد. برنامه موقعیت یاب مکانی این عینک به گونه ای است که در صورت گم شدن می توان به راحتی آن را پیدا کرد. دسته های عینک دارای مکانیزم لولای منحصر بفرد است و کاربر می تواند دسته های عینک را باز کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک، عینک هوشمند صوتی شیائومی دارای دستیار صوتی Xiao AI است و می توان با هر بار شارژ تا ۷ ساعت از آن برای مکالمه استفاده کرد یا ۱۰ ساعت بطور مدام به پخش موسیقی ادامه داد. به گفته شیائومی این عینک می تواند به سیستم عامل های مختلف مانند اندروید، iOS، مک و ویندوز متصل شود. همچنین امکان خرید این دستگاه در دوره پیش فروش با قیمت ۱۱۶ دلار وجود دارد. پس از آن قیمت فروش این عینک هوشمند ۱۳۱ دلار است. هنوز مشخص نیست شیائومی این عینک هوشمند را بصورت جهانی عرضه خواهد کرد و یا تنها قرار است در بازار چین بفروش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال