شیائومی تمرکز خود را روی تولید نسل دوم تراشه اختصاصی Surge قرارداده است

یک منبع آگاه اعلام کرد شیائومی قصد دارد با کمک نسل دوم تراشه اختصاصی به طور همزمان پردازش تصویر و شارژ گوشی را نظارت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در گوشی های پرچمدار سال گذشته از نخستین پردازنده سیگنال تصویر رونمایی کرده بود. اخیراً نیز یک منبع معروف از تولید […]

یک منبع آگاه اعلام کرد شیائومی قصد دارد با کمک نسل دوم تراشه اختصاصی به طور همزمان پردازش تصویر و شارژ گوشی را نظارت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در گوشی های پرچمدار سال گذشته از نخستین پردازنده سیگنال تصویر رونمایی کرده بود. اخیراً نیز یک منبع معروف از تولید نسل دوم پردازنده های این شرکت اخباری را منتشر کرده که نشان می‌دهد این پردازنده ها علاوه بر پردازش تصویر می توانند روی شارژگوشی هم نظارت کنند.

طبق آن‌چه نوت‌بوک‌چک منتشر کرده است در نسل جدید این تراشه ها امکان دستیابی به مشخصه های رده بالا در گوشی های شیائومی فراهم می شود. اولین تراشه اختصاصی شیائومی در میکس فولد مورد استفاده قرار گرفته بود. اکنون یک افشاگر در ویبو به نامDigital Chat Station با انتشار پستی خبر از تولید پردازنده دو هسته‌ای در خانواده Surge داده است. به نظر می رسد این پردازنده جدید قرار است در گوشی های بعدی مورد استفاده قرار بگیرد.

اخیرا شایعاتی نیز در ارتباط با معرفی شارژ سریع 150 واتی شیائومی منتشر شد که به نظر می رسد در این فناوری نیز از تراشه های اختصاصی خود استفاده خواهد کرد. هم اکنون در گوشی های شیائومی از شارژ 120 وات استفاده می شود. با استفاده از تراشه های اختصاصی می تواند فناوری شارژ را بدون مشکل گرم شدن بیش از حد بالا ببرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال