احتمالاً شیائومی می میکس ۵ را با فناوری شارژ ۲۰۰ وات عرضه می کند

شیائومی قصد دارد فناوری شارژ ۲۰۰ وات خود را در گوشی می میکس ۵ استفاده کند. این فناوری که در خرداد ماه امسال توسط این شرکت رونمایی شده بود احتمالاً همراه با می میکس ۵ به تولید انبوه خواهد رسید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی می میکس ۵ شیائومی از فناوری […]

شیائومی قصد دارد فناوری شارژ ۲۰۰ وات خود را در گوشی می میکس ۵ استفاده کند. این فناوری که در خرداد ماه امسال توسط این شرکت رونمایی شده بود احتمالاً همراه با می میکس ۵ به تولید انبوه خواهد رسید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی می میکس ۵ شیائومی از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی این شرکت استفاده خواهد کرد. زمان دقیق عرضه این گوشی مشخص نیست اما احتمالا شیائومی آن را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. در منابع دیگری نیز آمده است که شیائومی گوشی بعدی خود را با فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ وات عرضه خواهد کرد و از شارژ سریع بی‌سیم ۱۲۰ وات نیز خبری نخواهد بود.

فناوری شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی قادر است تنها در مدت ۳ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تا ۵۰ درصد شارژ کند و شارژ کامل آن نیز تنها ۸ دقیقه زمان خواهد برد. شارژ بی سیم 120 وات این شرکت نیز در زمان ۱۵ دقیقه این باتری را به طور کامل شارژ می‌کند.

 طی گزارش‌های اخیر، این شرکت در حال حاضر روی دو گوشی پرچمدار جدید کار می کند که مشخصات فنی و دوربین آن نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است. گوشی می میکس ۴ شیائومی نیز که به تازگی عرضه شده از شارژ سریع سیمی ۱۲۷ واتی و همچنین شارژ وایرلس 50 واتی بهره مند است. اما پرچمدار اصلی این شرکت می ۱۱ اولترا به فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال