شیائومی به دنبال ساخت موبایلی با نمایشگر ۳۶۰ درجه

اخیراً شیائومی پتنت جدیدی از یک موبایل منحصر به فرد ثبت کرده که یک نمایشگر ۳۶۰ درجه داشته و دوربین پاپ آپ سه گانه‌ای نیز در آن تعبیه شده است. طراحی این گوشی به گونه‌ای است که پنل جلویی و پشتی در نگاه اول قابل تشخیص نیست. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

اخیراً شیائومی پتنت جدیدی از یک موبایل منحصر به فرد ثبت کرده که یک نمایشگر ۳۶۰ درجه داشته و دوربین پاپ آپ سه گانه‌ای نیز در آن تعبیه شده است. طراحی این گوشی به گونه‌ای است که پنل جلویی و پشتی در نگاه اول قابل تشخیص نیست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طراحی های متفاوت در بازار موبایل در شرکتهای مختلف ادامه داشته و یکی از شرکت‌های چینی که به دنبال طراحی گوشی های منحصر به فرد بوده، شرکت شیائومی است. اخیراً شیائومی پتنت جدیدی را در اداره مالکیت معنوی چین ثبت کرده که یک نمایشگر ۳۶۰ درجه دارد. به طوری که پنل های جلویی و پشتی آن کاملا به یکدیگر شبیه است. البته شیائومی در مهر ماه سال گذشته نیز طراحی عجیبی برای می میکس آلفا انجام داده بود و اعلام شده بود این شرکت قصد دارد می میکس آلفا را با تعداد محدود در بازار موجود کند. اما چنین اتفاقی نیفتاد. به نظر می رسد اکنون این شرکت چینی قصد دارد تا نسخه جدیدی از می میکس آلفا را با مشخصات ارتقا یافته به بازار عرضه کند.

علاوه بر طراحی عجیب نمایشگر، دوربین این گوشی نیز ویژگی های جالبی خواهد داشت. این گوشی از دوربین پاپ آپ سه گانه بهره برده و دیگر خبری از دوربین سلفی در جلو یا پنل پشتی نیست. این طراحی می تواند یک گوشی بسیار منحصر به فرد و لاکچری تولید کند. اما هنوز مشخص نیست که این گوشی با چنین طراحی ای به مرحله تولید خواهد رسید یا همانند می میکس آلفا فراموش خواهد شد.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال