شیائومی به دنبال ساخت گوشی هوشمند با قابلیت تصویربرداری سه بعدی است

پتنت جدید ثبت شده توسط شیائومی نشان می‌دهد این شرکت تلاش دارد تا گوشی جدیدی با قابلیت تصویربرداری سه بعدی برای عکاسی و فیلمبرداری بسازد. طراحی این پتنت نیز از ایده های جدید شیائومی برای جایگذاری متفاوت دوربین ها در پنل پشتی خبر می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید […]

پتنت جدید ثبت شده توسط شیائومی نشان می‌دهد این شرکت تلاش دارد تا گوشی جدیدی با قابلیت تصویربرداری سه بعدی برای عکاسی و فیلمبرداری بسازد. طراحی این پتنت نیز از ایده های جدید شیائومی برای جایگذاری متفاوت دوربین ها در پنل پشتی خبر می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید شیائومی در دفتر مالکیت معنوی چین به ثبت رسیده شده، گزارش‌های مربوط به آن نیز در LetsGoDigital منتشر شده است. مستندات مربوط به این پتنت نشان می‌دهد طراحی گوشی هوشمند شیائومی حالت عکاسی و فیلمبرداری سه بعدی را امکان پذیر می کند.

نمایشگر این گوشی فاقد بریدگی بالای صفحه بود و دوربین سلفی آن نیز به صورت پاپ آپ است. البته دوربین سلفی در زیر نمایشگر قرار داده شده است .چهار دوربین در پنل پشتی نیز با طراحی متفاوت و در چهار گوشه قرار گرفته است. در چهار طرف دستگاه نیز کلید های پاور، کلید تنظیم صدا، اسلات سیم کارت و یا پورت USB Type-C دیده میشود.

علاوه بر قرارگیری متفاوت دوربین ها در چهار طرف پنل پشتی، توضیحات مربوط به این پتنت نیز نشان می دهد که کاربر با کمک این گوشی می‌تواند عکاسی و تصویربرداری ویدئویی سه بعدی داشته باشد. پیش از این HTC و ال‌جی نیز گوشی هایی با این قابلیت معرفی کرده بودند اما نتوانسته بود جایگاه مناسبی در بین کاربران داشته باشد. زیرا قابلیت های مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بیش از قابلیت های سه بعدی برای کاربران جذاب بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال