شیائومی به دنبال استفاده از دوربین‌های 144 مگاپیکسلی در گوشی‌های هوشمند

شیائومی به دنبال اضافه کردن دوربین 144 مگاپیکسلی به گوشی های پرچمدار خود است. البته هنوز مشخص نیست که کدام مدل به این دوربین مجهز خواهد شد. اگر شایعات حقیقت داشته باشد احتمالا می ۱۰ اس پرو یا می CC10 پرو این دوربین را یدک خواهند کشید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

شیائومی به دنبال اضافه کردن دوربین 144 مگاپیکسلی به گوشی های پرچمدار خود است. البته هنوز مشخص نیست که کدام مدل به این دوربین مجهز خواهد شد. اگر شایعات حقیقت داشته باشد احتمالا می ۱۰ اس پرو یا می CC10 پرو این دوربین را یدک خواهند کشید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چندی پیش شیائومی گوشی های هوشمند خود را با دوربین های 108 مگاپیکسلی روانه بازار کرده بود که ثبت تصاویر با رزولوشن های بالا تنها یکی از ویژگی های آن به شمار می آمد. اکنون این شرکت تلاش دارد تا دوربین های 144 مگاپیکسلی را نیز به مجموعه خود اضافه کند.

شیائومی برای این کار از دوربین 144 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد کرد. البته این که کدام مدل از این دوربین بهره خواهد برد هنوز مشخص نیست. به احتمال زیاد دو مدل معرفی نشده این شرکت یعنی می ۱۰ اس پرو یا می CC10 پرو خواهند بود. شیائومی پیش از این نیز از دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی های خود استفاده کرده بود. اکنون خبرها حاکی از آن است که این شرکت دوربین های 144 مگاپیکسلی سامسونگ را نیز به عنوان حسگر در مدل های جدید خود استفاده خواهد کرد. علاقه این شرکت در استفاده از حسگرهای قوی پیش از این نیز در استفاده از حسگر IMX686 سونی در ردمی کی ۳۰ مشخص شده بود. در توئیت افشا کننده این خبر اعلام شد که شیائومی می CC9 پرو را در چین عرضه خواهد کرد و با تغییر نام آن به می نوت ۱۰ آن را وارد بازار اروپا می کند. باید دید که در این گوشی های هوشمند چه تراشه ها و تکنولوژی هایی نیز به کار خواهد رفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال