شیائومی گوشی تاشو میکس فولد دو را با نمایشگر ۸ اینچی عرضه می کند

شیائومی قصد دارد گوشی جدید تاشو خود با نام میکس فولد ۲ را به عنوان جانشینی برای میکس فولد به بازار عرضه کند. البته پیش از عرضه رسمی این گوشی جزئیات برخی از مشخصات آن فاش شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی سال گذشته گوشی‌تاشو خود به نام میکس فولد […]

شیائومی قصد دارد گوشی جدید تاشو خود با نام میکس فولد ۲ را به عنوان جانشینی برای میکس فولد به بازار عرضه کند. البته پیش از عرضه رسمی این گوشی جزئیات برخی از مشخصات آن فاش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی سال گذشته گوشی‌تاشو خود به نام میکس فولد را به طور رسمی به بازار عرضه کرد. البته در سال جدید نیز گوشی دیگری به عنوان جانشین قبلی به نام میکس فولد دو را برای عرضه دارد و اکنون نیز در گزارش‌هایی برخی مشخصات و جزئیات این گوشی منتشر شده است. وبسایت معتبر Digital Chat Station، گزارشی را در رابطه با این گوشی تاشو آینده شیائومی منتشر کرد که در آن برخی مشخصات مانند چیپست و نمایشگر آن عنوان شده است.

گوشی شیائومی میکس فولد ۲ با یک نمایشگر ۸ اینچی از نوع LTPO با وضوح تصویر 2.5K عرضه می شود. با توجه توجه به اندازه نمایشگر می‌توان این گوشی ‌تاشو را همانند یک تبلت دانست.

برخی رسانه ها نیز مدعی شدند گوشی تاشو جدید شیائومی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل ۱ عرضه می‌شود که به نظر می رسد بسیاری از گوشی های پرچمدار امسال نیز مجهز به این چیپ پرچمدار کوالکام خواهند بود.

در گزارش منتشر شده توسط این وبسایت نامی از میکس فولد 2 برده نشده اما مشخصات آن با هیچ کدام از گوشی های محصولات میکس فولد همخوانی ندارد. شیائومی دستگاه های دیگری را نیز برای عرضه در هفته های آینده در نظر دارد. امکان دارد در ماه فوریه از ردمی K50 نیز به طور رسمی رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال