شیائومی در حال برنامه ریزی برای معرفی برند زیرمجموعه خود است

شیائومی قصد دارد یک برند جدید از زیرمجموعه خود با سری محصولات جدید معرفی کند که هدف آن جذب علاقه مندان به دنیای تکنولوژی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تاکنون دو برند فرعی دیگر مانند ردمی و پوکو را نیز برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان خود معرفی کرده است. اکنون […]

شیائومی قصد دارد یک برند جدید از زیرمجموعه خود با سری محصولات جدید معرفی کند که هدف آن جذب علاقه مندان به دنیای تکنولوژی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تاکنون دو برند فرعی دیگر مانند ردمی و پوکو را نیز برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان خود معرفی کرده است. اکنون گزارشی دیگر نشان می‌دهد این شرکت خود را برای معرفی یک برند فرعی دیگر آماده می کند که طی آن سری کاملاً جدیدی از دستگاهها معرفی خواهد شد.

 هدف از این اقدام شیائومی نیز جذب علاقمندان به فناوری خواهد بود. در این گزارش آمده است با این برند فرعی گوشی های هوشمندی به فروش می رسد که در آن از یک سیستم عامل جدید با شباهت زیاد به اندروید خام استفاده شده است. طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا هنوز شیائومی نام این برند فرعی را معرفی نکرده است. اما هدف اصلی آن علاقه مندان به دنیای فناوری بوده است. در خبرها نیز ذکر شده که گوشی‌های هوشمند با این برند تجاری دارای پرازنده های سری ۷۰۰ کوالکام هستند و در آن یک سیستم عامل اندرویدی نسبتاً خام اجرا می شود. همچنین گوشی های جدید که زیر مجموعه جدید شیائومی محسوب می‌شوند احتمالا از 188 تا ۳۱۳ دلار قیمت دارند که قیمت آن شباهت زیادی به اکثر گوشی های ردمی و پوکو دارد.

 این دسته از گوشیها احتمالاً در هند تولید خواهد شد و ممکن است گوشی های مقرون به صرفه ای را با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ عرضه کند. همچنین شیائومی قصد دارد بخش گوشی های هوشمند مربوط به علاقه مندان به تکنولوژی را نیز راه‌اندازی کند. زیرا معتقد است اکنون در هند فضایی ایجاد شده است که در آن میتوان با معرفی یک برند جدید فعالیت کرد. زیرا بیشتر افراد به سمت وان‌پلاس رفته اند و دستگاه‌های پیکسل نیز چندان محبوبیتی ندارند. البته تمامی خبرهای منتشر شده در مورد زیر مجموعه شیائومی هنوز توسط این شرکت به طور رسمی تایید نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال