شیائومی خود را برای معرفی دومین گوشی تاشو در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ آماده می کند

شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند تاشو جدید خود با نام میکس فولد ۲ را در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ عرضه کند. میکس فولد ۲ نسل جدید گوشی هوشمند تاشو شیائومی است که احتمالاً با نرخ نوسازی بالا و صفحه نمایش ۸.۱ اینچی رونمایی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به […]

شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند تاشو جدید خود با نام میکس فولد ۲ را در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ عرضه کند. میکس فولد ۲ نسل جدید گوشی هوشمند تاشو شیائومی است که احتمالاً با نرخ نوسازی بالا و صفحه نمایش ۸.۱ اینچی رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، شیائومی تمرکز خود را روی عرضه گوشی‌تاشو بعدی این برند قرار داده است. احتمالاً طبق جدول زمانی در سه ماهه دوم سال جاری قبل از پایان ژوئن ۲02۲ آن را به بازار عرضه می کند.

 شیائومی میکس فولد ۲ مجهز به صفحه نمایش ۸.۱ اینچی با وضوح 2K است که نمایشگر های آن به نرخ نوسازی بالا نیز مجهز هستند. احتمالا شیائومی در گوشی تاشو بعدی خود از پنل های جدید LTPO استفاده می کند. علاوه بر آن نرخ نوسازی تطبیقی نیز توسط این گوشی پشتیبانی خواهد شد. تراشه این گوشی نیز اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام خواد بود و شیائومی برای آن یک باتری با ظرفیت بالا در نظر گرفته است. احتمالاً این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ فوق سریع نیز پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال