گوشی Xiaomi Mi 6 در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد

با رونمایی رسمی از گوشی Mi 6 شیائومی تنها 3 روز فاصله داریم و این دستگاه در بنچمارک‎های فراوانی حضور یافته است. ما شاهد کسب امتیاز بالایی در بنچمارک AnTuTu، مشخصات سخت‎افزاری در بنچمارک GFXBench بوده‎ایم و حال نتایج Geekbench را نیز برای شما آماده کردیم. اگر تا به حال شکی وجود داشته بود، این […]

با رونمایی رسمی از گوشی Mi 6 شیائومی تنها 3 روز فاصله داریم و این دستگاه در بنچمارک‎های فراوانی حضور یافته است. ما شاهد کسب امتیاز بالایی در بنچمارک AnTuTu، مشخصات سخت‎افزاری در بنچمارک GFXBench بوده‎ایم و حال نتایج Geekbench را نیز برای شما آماده کردیم.

اگر تا به حال شکی وجود داشته بود، این بنچمارک به خوبی نشان می‎دهد که Xiaomi Mi 6 مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 است. مدل شرکت‎کننده در این تست 6 گیگابایت رم دارد ولی مدل پایه با 4 گیگابایت رم شروع می‎شود. به یاد داشته باشید که به همراه مقدار رم بیشتر، حافظه‎داخلی نیز بالاتر می‎رود.

رونمایی از این گوشی روز چهارشنبه رخ می‎دهد، ولی احتمال این وجود دارد عرضه‎ی واقعی این گوشی به بازار ماه جاری میلادی صورت نگیرد. سامسونگ هم‎چنان در تلاش است دو گوشی Galaxy S8 خود را وارد بازار کند و به همین منظور تمامی موجودی چیپ‎های اسنپ‎دراگون 835 را به خود اختصاص داده است. هم‎چنین شرکت‎های سونی، اچ‎تی‎سی، ال‎جی، ZTE  و بسیاری دیگر نیز منتظر دریافت چیپست‎های SD835 هستند.

با این‎وجود، بدون توجه به زمان عرضه‎ی پرچم‎دار بعدی شیائومی، پیش‎فروش آن‎ها بایستی نسبتا زود شروع شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال