گوشی Mi 6 Plus شیائومی مجوز تولید دریافت کرد

شرکت چینی شیائومی روز گذشته طی مراسمی رسمی از پرچم‎دار جدید خود یعنی Mi 6 رونمایی کرد تا با دستگاهی بی‎‎نظیری مجهز به چیپست توانمند اسنپ‎دراگون 835 کوالکام و 6 گیگابایت رم روبرو باشیم. 8 اردیبهشت‎ماه این گوشی وارد بازار شده و شایعاتی در خصوص وجود یک مدل بزرگتر Mi 6 Plus نیز شنیده می‎شود، […]

شرکت چینی شیائومی روز گذشته طی مراسمی رسمی از پرچم‎دار جدید خود یعنی Mi 6 رونمایی کرد تا با دستگاهی بی‎‎نظیری مجهز به چیپست توانمند اسنپ‎دراگون 835 کوالکام و 6 گیگابایت رم روبرو باشیم. 8 اردیبهشت‎ماه این گوشی وارد بازار شده و شایعاتی در خصوص وجود یک مدل بزرگتر Mi 6 Plus نیز شنیده می‎شود، گرچه در رویداد مذکور نامی از آن برده نشد. با این‎حال، Mi 6 Plus مجوز تولید در کشور چین را دریافت کرده است که نشان می‎دهد در آینده‎ای نزدیک شاهد حضور آن در بازارهای جهانی خواهیم بود.

جای سوال ندارد که حداقل روی کاغذ Mi 6 به خوبی توانایی رقابت با سایر گوشی‎های رده‎بالا را دارد. اما یک نمایشگر 5.15 اینچی یقینا مورد توجه دوستداران فبلت‎ها نخواهد بود و در نتیجه شیائوئی با مدل پلاس این گوشی و نمایشگر 5.7 اینچی سعی در جلب توجه‎ی این دسته از کاربران خواهد داشت. سازمان رگلاتوری 3C چین با اعطای مجوز تولید گوشی Mi 6 Plus (شماره‎مدل MDE40) مهر تایید بر وجود چنین گوشی میزند ولی اطلاعات زیادی در خصوص آن منتشر نشده است.

اطلاعات قبلی به دستگاهی با نمایشگر 5.7 اینچی و رزولوشن تنها فول اچ‎دی (1080 در 1920 پیکسل) اشاره دارند. این انتخاب ممکن است برخی از افراد را ناامید کند، به خصوص این‎که فبلت‎های متعددی به عنوان استاندارد از پنل‎هایی با رزولوشن QHD استفاده می‎کنند. البته جنبه‎ی مثبت این انتخاب پایین نگه داشتن قیمت این گوشی است و از طرف دیگر فشار کمتری بر باتری وارد می‎کند. در بخش باتری انتظار می‎رود Mi 6 Plus مجهز به سلولی با گنجایش 4500 میلی‎آمپرساعت شود.

بار دیگر یقینا شیائومی به استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 835 و 6 گیگابایت رم ادامه می‎دهد و همانند با مدل استاندارد Mi 6 این گوشی در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. با توجه به این شباهت‎ها بایستی گفت تفاوت‎های این دو دستگاه به احتمال زیاد تنها محدود به اندازه‎ی نمایشگر و گنجایش باتری می‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال