کالبدشکافی گوشی Mi 6 شیائومی نشان از ضدآب بودن آن دارد

گوشی Mi 6 شیائومی نسبت به پاشیدن آب مقاومت از خود نشان می‎دهد اما چه چیزی باعث این قابلیت می‎شود؟ و چرا این گوشی مقاومت کامل نسبت به فرو بردن در آب ندارد؟ بهترین راه برای پی بردن به این قضیه کالبدشکافی این گوشی است. JerryRigEverything که به کالبدشکافی این گوشی پرداخته هم‎چنین پنل پشتی […]

گوشی Mi 6 شیائومی نسبت به پاشیدن آب مقاومت از خود نشان می‎دهد اما چه چیزی باعث این قابلیت می‎شود؟ و چرا این گوشی مقاومت کامل نسبت به فرو بردن در آب ندارد؟ بهترین راه برای پی بردن به این قضیه کالبدشکافی این گوشی است. JerryRigEverything که به کالبدشکافی این گوشی پرداخته هم‎چنین پنل پشتی را برای نشان دادن قطعات داخلی این گوشی برداشته است.

ظاهرا شیائومی تا 90 درصد برای ضد‎آب کردن Mi 6 پیش رفته است. شیار سیم‎کارت دارای یک روکش لاستیکی بوده، خبری از جک هدفون نبوده و هر توری میکروفون و اسپیکر دارای محافظ‎های توری خاص خود هستند تا مانع ورود آب به داخل شود. یک منفذ که فراموش شده است پورت یو‎اس‎بی C است تا نسبت به آب مقاومت نباشد. شاید شیائومی بتواند کار ناتمام خود را برای Mi 6 پلاس تمام کند.

و در رابطه با از هم باز کردن سایر قطعات بایستی گفت سر پیچ‏های استاندارد فیلیپس و چند نوار چسبناک دیده می‎شود تا جدا کردن Mi 6 با مشکل روبرو نشود. ویدئوی کالبدشکافی این گوشی را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

 [aparat]http://www.aparat.com/v/rW2Qa[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال