می بند ۷ شیائومی با قابلیت آلارم هوشمند و صفحه نمایش بزرگتر به زودی معرفی می شود

شیائومی به زودی از می بند ۷ خود با قابلیت های جدیدی مانند آلارم هوشمند، پشتیبانی از GPS و صفحه نمایش بزرگتر و همیشه روشن رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این می بند با پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی نظیر ایروبیک و زومبا و عملکرد بهتر نسبت به نسخه های […]

شیائومی به زودی از می بند ۷ خود با قابلیت های جدیدی مانند آلارم هوشمند، پشتیبانی از GPS و صفحه نمایش بزرگتر و همیشه روشن رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این می بند با پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی نظیر ایروبیک و زومبا و عملکرد بهتر نسبت به نسخه های قبلی معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش منتشر شده توسط XDAdevelopers این می بندها از مقرون به صرفه ترین ردیابهای تناسب اندام در جهان محسوب می شوند که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دادند.

نسخه قبلی آن نیز حدود یک سال پیش به بازار عرضه شد و اکنون نسخه بعدی آن ساخته شده است. طبق اطلاعات منتشر شده این می بند جدید با اسم رمز L66 مجهز به نمایشگر بزرگتر و همیشه روشن است که می تواند از فعالیت‌های ورزشی نظیر زومبا پشتیبانی کند. همچنین قابلیت پشتیبانی از جی پی اس نیز درون می بند 7 شیائومی تعبیه شده است.

 علاوه بر آن ویژگی هشدار هوشمند نیز در می بند ۷ به کار گرفته شد که به کاربر اجازه می دهد به صورت خودکار سی دقیقه قبل از آلارم تعریف شده از خواب سبک بیدار شود. همچنین حالت ذخیره انرژی در این گجت باعث بهبود عمر باتری خواهد شد. زمان دقیق معرفی و عرضه می بند 7 توسط شیائومی منتشر نشده است. اما احتمالاً به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال