دستبند هوشمند شیائومی می بند ۶ با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا از راه رسید

شیائومی تلاش دارد در رقابت سخت بازار دستبند های هوشمند با استفاده از تکنولوژی های جدید حضور فعالی داشته باشد. این شرکت همانند وان‌پلاس همواره محصولات جدید خود را با ویژگی‌های تازه به بازار عرضه می کند. به همین دلیل شیائومی بند ۶ نیز با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون به بازار عرضه […]

شیائومی تلاش دارد در رقابت سخت بازار دستبند های هوشمند با استفاده از تکنولوژی های جدید حضور فعالی داشته باشد. این شرکت همانند وان‌پلاس همواره محصولات جدید خود را با ویژگی‌های تازه به بازار عرضه می کند. به همین دلیل شیائومی بند ۶ نیز با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون به بازار عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، خبرهای منتشر شده از بهبود دست بند های هوشمند شیائومی حکایت دارند. در فایل فریمور مربوط به این مدل قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا عنوان شده است. همچنین این دستبند هوشمند می‌تواند بر میزان اکسیژن خون کاربران نیز نظارت کند.

از دیگر قابلیت این دستبند اضافه شدن GPS به آن است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند بدون نیاز به گوشی هوشمند از این دستبند برای ردیابی موقعیت خود استفاده کنند. ابعاد نمایشگر دستبند نیز در این مدل بزرگتر شده و قرار است این گجت پوشیدنی به تراشه NFC نیز مجهز شود. احتمال پشتیبانی از ورزش های بیشتر نیز در شیائومی می بند 6 وجود دارد.

 طبق فایل کد های اپ این گجت حدود ۱۹ فعالیت از جمله پیلاتس و بولینگ نیز در آن وجود خواهد داشت. شیائومی زمان دقیق معرفی و عرضه این دستبند را اعلام نکرده اما احتمالاً می بند ۶ از فروش بیشتری نسبت به مدلهای بازار برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال