کاربران گوشی Mi MIX شیائومی نیازمند خرید قاب محافظ برای گوشی خود خواهند بود

بعد از اینکه گوشی Mi MIX شیائومی به صورت رسمی معرفی شد، خبری منتشر شد مبنی بر این که این گوشی به راحتی می‌شکند و گوشی افتاده از دست یک کاربر نیز آن را تایید کرد. حالا تصویر دیگری از این گوشی منتشر شده که ار ارتفاع ۵۰ سانتی بر روی زمین افتاده است. کناره‌ی نمایشگر […]

بعد از اینکه گوشی Mi MIX شیائومی به صورت رسمی معرفی شد، خبری منتشر شد مبنی بر این که این گوشی به راحتی می‌شکند و گوشی افتاده از دست یک کاربر نیز آن را تایید کرد. حالا تصویر دیگری از این گوشی منتشر شده که ار ارتفاع ۵۰ سانتی بر روی زمین افتاده است. کناره‌ی نمایشگر این گوشی به راحتی شکسته و کاربر این گوشی معتقد است که نمایشگر استفاده شده در این گوشی دچار مشکلاتی است و شیائومی بهتر است هر چه سریع‌تر به آن رسیدگی کند.

با این‌حال گوگل هم پیش از این به عیب نمایشگر این گوشی اشاره کرده بود و لازم به ذکر است که گوشی Mi MIX که تقریبا ۸۶ درصد آن را نمایشگر گوشی تشکیل داده فاقد لایه‌ی محافظتی گوریلا گلس است و همین مسئله باعث شده تا شکنندگی نمایشگر گوشی به راحتی به چشم بیاید.

به‌هر‌حال اگر شما مجذوب طراحی این گوشی شده‌اید و بدون حاشیه بودن آن را یکی از ویژگی‌های برتر MI MIX‌ می‌دانید بهتر است هر چه سریع‌تر به خرید قاب محافظ برای گوشی خود اقدام کنید. شاید گزینه‌های دیگری نظیر بیمه کردن گوشی نیز مناسب به نظر بیایند اما در هر صورت باید به خوبی از این گوشی شکننده مراقبت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال