چهارم آبان‌ماه تاریخ رونمایی از پرچمدار Mi Note 2 شیائومی

اگر اخبار ما را در رابطه با پرچم‎دار پیش روی شیائومی دنبال کرده باشید، حتما می‎دانید، اگر بشود به شایعات استناد کرد، گوشی به اصطلاح Mi Note 2 یک دستگاه فوق‎العاده خواهد بود. دیروز اولین تصاویر از این فبلت در محیط آنلاین دست به دست گشت، گرچه نمای کاملی از گوشی نشان داده نشد. حالا […]

اگر اخبار ما را در رابطه با پرچم‎دار پیش روی شیائومی دنبال کرده باشید، حتما می‎دانید، اگر بشود به شایعات استناد کرد، گوشی به اصطلاح Mi Note 2 یک دستگاه فوق‎العاده خواهد بود. دیروز اولین تصاویر از این فبلت در محیط آنلاین دست به دست گشت، گرچه نمای کاملی از گوشی نشان داده نشد.

حالا اخبار خوبی که به گوش می‎رسد نشان از این دارد نیازی نیست انتظار رونمایی از این گوشی طولانی‎تر شود. این شرکت چینی تایید کرده است که تاریخ رونمایی رسمی از Mi Note 2 4 آبان ماه خواهد بود. شایعات قبلی نیز به تاریخ آبان‎ماه اشاره داشتند.

دعوت‎نامه‎های رسمی این شرکت برای حضار شرکت‎کننده در این رویداد حاوی اطلاعاتی در خصوص Mi Note 2 نیست، بنابراین می‎توان تنها تکیه به اخبار قبلی داشت که این پرچم‎دار یک نمایشگر خمیده‎ی 5.7 اینچی با دقت فول اچ‎دی (1920 در 1080 پیکسل) خواهد داشت و از چیپست قدرتمند اسنپ‎دراگون 821 کوالکام استفاده می‎کند.

علاوه بر این، Mi Note 2 گفته می‎شود که دارای 4 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 32 یا 64 گیگابایتی است. در پشت، شایعه شده دو دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و در زیر قاب پشتی یک باتری بزرگ 4000 میلی‎آمپر ساعتی قرار خواهد گرفت.

انتظار می‎رود که شیائومی یک مدل Pro نیز معرفی کند، مدلی با داشتن صفحه‎نمایش 5.7 اینچی با دقت QHD (2560 در 1440 پیکسل)، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی.

جدا از آن، ما می‎دانیم که طبق گفته‎ی چند هفته‎ پیش مدیرعامل شیائومی یعنی آقای لی جون، Mi Note 2 به همراه یک “سورپرایز” ارائه خواهد شد، ولی این‎که این شرکت چه چیزی را برای هیجان‎زده کردن مخاطبانش در نظر دارد، هم‎چنان یک راز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال