تصاویر گوشی Mi Note 2 شیائومی ساعاتی پیش از معرفی رسمی لو رفت

از یک ماه قبل که شرکت شیائومی از گوشی‎های Xiaomi Mi 5s و 5s Plus رونمایی کرده است، واقعا شایعات مربوط به گوشی Mi Note 2 اوج گرفته‎اند. تعدادی از تصاویری که قبلا به بیرون درز یافته بودند از یک نمایشگر دو لبه خمیده نظیر گلکسی نوت 7 سامسونگ حکایت داشتند و فقط چند ساعت […]

از یک ماه قبل که شرکت شیائومی از گوشی‎های Xiaomi Mi 5s و 5s Plus رونمایی کرده است، واقعا شایعات مربوط به گوشی Mi Note 2 اوج گرفته‎اند. تعدادی از تصاویری که قبلا به بیرون درز یافته بودند از یک نمایشگر دو لبه خمیده نظیر گلکسی نوت 7 سامسونگ حکایت داشتند و فقط چند ساعت قبل از رونمایی باشکوه از این گوشی، تصاویر نهایی این گوشی در اینترنت منتشر شده‎اند.

پاورپوینتی که در اینترنت منتشر شده است اکثریت جزئیات دوست‎داشتنی مربوط به گوشی Mi Note 2 شیائومی را نشان می‎دهد، از جمله نمایشگر 5.7 اینچی با دقت 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 821 و تا حداکثر 6 گیگابایت رم و اینکه به احتمال زیاد این گوشی دارای حافظه‎داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود. علاوه بر این موارد استفاده از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک قابلیت دیگری است که از Mi 5s به ارث خواهد برد.

تحلیل‎گر بازار گوشی‎های هوشمند آقای Pan Jiutang اشاره می‎کند که گوشی Mi Note 2 قیمتی در حدود 590 دلار خواهد داشت که احتمالا این قیمت مدل برتر خواهد بود. اگرچه بدون توجه به سخت‎افزار داخلی بی‎نظیری که این گوشی دارد باید گفت این قیمت برای یک محصول شیائومی بالا است. با توجه به این‎که اکثریت قسمت‎های این گوشی یادآور گلکسی نوت 7 سامسونگ است، شیائومی به خوبی آگاه است که مصرف‎کنندگان هم انتظار یک فبلت قدرمند و خمیده‎ی زیبا دارند. این‎که صاحبان قبلی نوت 7 به گوشی‎هوشمند جدید شیائومی روی خوش نشان خواهند داد یا نه مسئله‌ای است که باید صبر کرد و دید.

چند ساعت دیگر این گوشی به صورت رسمی در پکن معرفی می‎شود. با تک‎نیوز در ساعات آینده همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال