گوشی Mi Note 2 شیائومی اوایل هفته آینده معرفی خواهد شد

اگر در چند هفته‎ی اخیر با تک‎نیوز همراه شده باشید، می‎دانید که گوشی Mi Note 2 شیائومی موضوع درز اطلاعات و شایعات فراوانی بوده است. در همین رابطه اگر بتوان به اطلاعاتی که اخیرا به بیرون راه یافته است باید گفت این گوشی ممکن است به صورت رسمی در هفته‎ی آینده معرفی شود. اولین تصویر […]

اگر در چند هفته‎ی اخیر با تک‎نیوز همراه شده باشید، می‎دانید که گوشی Mi Note 2 شیائومی موضوع درز اطلاعات و شایعات فراوانی بوده است. در همین رابطه اگر بتوان به اطلاعاتی که اخیرا به بیرون راه یافته است باید گفت این گوشی ممکن است به صورت رسمی در هفته‎ی آینده معرفی شود. اولین تصویر در همین رابطه، که به لطف یک کاربر در شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، تاریخ 24 شهریورماه را برای رونمایی از این گوشی نشان می‎دهد.

گوشی Mi Note 2 شیائومی

هم‎چنین بعضی از مشخصات اصلی این دستگاه را نیز قید می‎کند، از جمله یک نمایشگر 5.7 اینچی، چیپست اسنپ‎دراگون 821 و سیستم دوربین‎های دوگانه 13 مگاپیکسلی.

تصویر دوم (که در بالا مشاهده می‎کنید) به شکل یک تصویر تبلیغاتی است که بر روی آن 9.24 حک شده که اشاره به تاریخ 24 سپتامبر (3 مهرماه) دارد.

با آن‎که هنوز شیائومی در این رابطه خبری منتشر نکرده است، تصویر دوم به نظر قابل‎ اطمینان است، در نتیجه تاریخ 24 سپتامبر به احتمال زیاد زمان آشنا شدن کاربران با دستگاهی است که همگان انتظار آن را دارند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال