شایعه: گوشی قدرتمند Mi Note 3 شیائومی به زودی رونمایی می‎شود

هرچی به تاریخ 30 فروردین‎ماه نزدیک می‎شویم، حجم اخبار مربوط به شرکت شیائومی نیز رو به افزونی می‎گذارد. چون اگر اطلاع داشته باشید این شرکت قصد دارد در این روز از گوشی Mi 6 خود رونمایی کند. ولی این تنها دستگاه شیائومی نیست که اخبار منتشر شده را به خود اختصاص داده است بلکه سری […]

هرچی به تاریخ 30 فروردین‎ماه نزدیک می‎شویم، حجم اخبار مربوط به شرکت شیائومی نیز رو به افزونی می‎گذارد. چون اگر اطلاع داشته باشید این شرکت قصد دارد در این روز از گوشی Mi 6 خود رونمایی کند. ولی این تنها دستگاه شیائومی نیست که اخبار منتشر شده را به خود اختصاص داده است بلکه سری گوشی‎های Mi Note این شرکت که دستگاه‎های رده‎بالای فبلت آن‎ها محسوب می‎شوند نیز موضوع صحبت‎های اخیر بوده‎اند.

در همین خصوص، یک منبع ناشناس اطلاعاتی در چین ادعا کرده است که گوشی Mi Note 3 یک گوشی‎هوشمند فوق‎العاده قدرتمند خواهد بود. در قلب این گوشی چیپست اسنپ‎دارگون 835 به همراه 8 گیگابایت رم قرار داده خواهد شد. حافظ‎داخلی 128 یا 256 گیگابایت بوده و اندازه‎ی نمایشگر مشابه با نسل قبلی 5.7 اینچ حفظ می‎شود. در بحث باتری شاهد استفاده از یک سلول بزرگ 4070 میلی‎آمپرساعتی خواهیم بود تا از نظر گنجایش باتری با Mi Note 2 فرقی نکرده باشد.

شاید در فکر این باشید که چرا صحبت زیادی در رابطه با گوشی Mi Note 2 نمی‎شود، چون ظاهرا این گوشی با مشکلات تولید روبرو شده است. این دستگاه، اولین گوشی‎هوشمند شیائومی با نمایشگر دو لبه خمیده بود، طراحی که در سری گوشی‎های اج سامسونگ مشاهده می‎کنیم. و همانند با شرکت کره‎ای که در زمان شروع به استفاده از نمایشگرهای خمیده نرخ بازدهی 50 درصد داشت، شایعات ادعا می‎کنند این مشکل گریبان‎گیر شیائومی نیز شده است.

در نتیجه بایستی انتظار استفاده از نمایشگر خمیده را در گوشی Mi Note 3 داشته باشیم و شیائومی تمرکز خود را معطوف به بهبود عملکرد فرایند ساخت آن کرده باشد. در رابطه با تاریخ ورود این گوشی به بازار، شایعات سه‎ماهه‎ی دوم سال 2017 را اعلام می‎کنند. این تاریخ منطقی است چون در بین سری گوشی‎های Mi Note شیائومی هنوز شاهد تازه‎سازی زبان طراحی نبوده‎ایم. اولین گوشی Mi Note این شرکت در ماه ژانویه‎ی 2015 به بازار آمد و اکتبر 2016 از گوشی Mi Note 2 رونمایی شد. اگر شایعات مربوط به مشکلات تولید را باور کنیم، علت اقدام شیائومی در سرعت بخشیدن عرضه‎ی Mi Note 3، آن‎هم با فرآیند ساخت بهبود یافته و مشخصات سخت‎افزاری بسیار قدرتمند، توجیح می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال