تلویزیون شیائومی با قابلیت پخش 4K در دو اندازه 55 و 65 اینچی به بازار می‌آید

عقل سلیم می‎گوید هیچ تلویزیونی نمی‎تواند “بیش از حد بزرگ” باشد، بلکه تنها می‎توان آن‎ها را “بیش از حد گران‎قیمت” دانست. تلویزیون Mi TV 3S جدید شرکت شیائومی در ابعاد 55 و 65 اینچ ارائه شده است و از ارزان‎ترین تلویزیون‎های دارای قابلیت پخش محتوای 4k هستند. و آن‎ها از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‎کنند، […]

عقل سلیم می‎گوید هیچ تلویزیونی نمی‎تواند “بیش از حد بزرگ” باشد، بلکه تنها می‎توان آن‎ها را “بیش از حد گران‎قیمت” دانست. تلویزیون Mi TV 3S جدید شرکت شیائومی در ابعاد 55 و 65 اینچ ارائه شده است و از ارزان‎ترین تلویزیون‎های دارای قابلیت پخش محتوای 4k هستند. و آن‎ها از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‎کنند، که اکثر تلویزیون‎های اولیه‎ی 4K این قابلیت را ندارند و از آن به عنوان راهی عالی برای افزایش کیفیت تصویر به نسبت افزایش رزولوشن یاد می‎شود.

پنل تلویزیون 55 اینچی شیائومی ساخت شرکت ال‎جی و مدل 65 اینچی ساخت شرکت سامسونگ است. قیمت آن‎ها به ترتیب 525 و 750 دلار است، گرچه خارج ساختن آن‎ها از کشور چین سخت خواهد بود.

علاوه بر این مصرف‎کنندگان می‎توانند با پرداخت 900 دلار مدل 65 اینچی Mi TV 3S را با یک سیستم اسپیکر خانگی قدرتمند (30 هرتز – 22 کیلوهرتز)، ساب‎ووفر بی‎سیم و اسپیکرهای سوراند بک (back surround speakers) بی‎سیم دریافت کنند. چنین سیستم صوتی با داشتن این اسپیکرهای بی‎سیم با قیمتی برابر با 150 دلار واقعا خوب است. یک سیستم‎‌ اسپیکر خانگی با یک ساب‎ووفر بی‎سیم می‎تواند به راحتی بالای 200 دلار قیمت داشته باشد. با این‎حال، اگر تصمیم به استفاده از سیستم صوتی خارجی تلویزیون داشته باشید، مدل 65 اینچی دارای 4 اسپیکر داخلی است.

شیائومی این تلویزیون‎ها را بسیار شیک ساخته است، باریک‎ترین آن‎ها 9.9 میلی‎متر ضخامت دارد، آن‎ها دارای بدنه‎ای فلزی با جناحین طلایی برش یافته با الماس و یک پشت صیقل یافته‎ی آلومینیومی هستند که افسوس به دنبال نصب تلویزیون بر روی دیوار این طراحی زیبا در پشت، مخفی خواهد شد.

نقش مغز این تلویزیون‎ها را یک چیپست Amlogic T966 با قابلیت‎های استریم‎کردن فایل‎های ویدئویی و تبدیل آن‎ها به یک فرمت قابل استفاده، ایفا می‎کند. در داخل یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای Cortex-A53 و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T830 (4 هسته) به همراه 2 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 8 گیگابایتی دیده می‎شود. استریم کردن فایل‎های ویدئویی توسط شبکه‎ی سریع Wi-Fi 802.11ac صورت می‎گیرد و ویدئوهای H.265 با حداکثر کیفیت 4K در نرخ 60 فریم بر ثانیه دِکود (decode) می‎شوند.

تلویزیون Mi TV 3S شیائومی دارای یک سیستم پیشنهاد فیلم بر اساس هوش‎مصنوعی، اپلیکیشن‎هایی از سوی سرویس‎های استریم‎ چینی و حتی یک سیستم کاراکوئه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال