رابط کاربری شیائومی MIUI بیش از نیم میلیارد کاربر فعال دارد

به گفته شیائومی تعداد کاربران فعال ماهانه رابط کاربری MIUI در کل جهان تا تاریخ ۲۲ نوامبر 2021 به حدود ۵۰۰ میلیون رسیده است. بدین ترتیب حدود ۱۵ درصد از استفاده کنندگان گوشی همراه از برند شیائومی ردمی یا پوکو هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در اطلاعیه جدید شیائومی تعداد کاربران […]

به گفته شیائومی تعداد کاربران فعال ماهانه رابط کاربری MIUI در کل جهان تا تاریخ ۲۲ نوامبر 2021 به حدود ۵۰۰ میلیون رسیده است. بدین ترتیب حدود ۱۵ درصد از استفاده کنندگان گوشی همراه از برند شیائومی ردمی یا پوکو هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در اطلاعیه جدید شیائومی تعداد کاربران فعال رابط کاربری این شرکت مشخص شده است. در سال ۲۰۲۱ کاربران فعال ماهانه جدید در چین 18.65 میلیون و در سراسر دنیا یکصد میلیون بوده است. پیش از این نیز شیائومی در ماه اوت 2015 از پشت سر گذاشتن مرز ۱۰۰ میلیون کاربر در رابط کاربری خود خبر داده بود.

پیشرفت شیائومی با توجه به زمان کمتر از ۳ سال و افزایش تعداد کاربران خود به ۲۰۰ میلیون کاملا مشخص است. زیرا در اکتبر ۲۰۱۹ تعداد کاربر فعال ماهانه آن حدود ۳۰۰ میلیون بوده است که در سال جاری به ۴۰۰ میلیون رسید. نسخه به روز رسانی شده MIUI 12.5 نیز با رفع ۱۶۰ باگ در سیستم و ۲۲۴ باگ در اپلیکیشن و بهینه سازی هایی در قسمت الگوریتم های هوشمند نقش موثری در افزایش کاربر داشته است.

گفتنی است این شرکت چینی اکنون روی MIUI 13 کار میکند که مبنای آن اندروید 11 و 12 خواهد بود. این رابط کاربری برای دستگاههای قابل پشتیبانی منتشر خواهد شد. البته هم اکنون نیز یک فهرست غیر رسمی از دستگاههای واجد شرایط دریافت MIUI 13 منتشر شد که در آن نام سری می ۹، می ۱۰، می ۱۱، ردمی K20، ردمی K30 و ردمی K40 وجود دارد.در این لیست نام محصولاتی از برند پوکو نیز دیده می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال