شیائومی میکس فلیپ اولین گوشی تاشو چینی در بازارهای اروپایی خواهد بود

پیش از این گوشی‌های تاشو شیائومی به طور دائم تنها در چین عرضه شده بودند. اما میکس فلیپ نخستین دستگاه تاشو از غول چینی خواهد بود که قرار است در بازار اروپایی نیز عرضه شود. زمان عرضه و قیمت گوشی تاشو در بازار اروپا پیش از عرضه مشخص شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

پیش از این گوشی‌های تاشو شیائومی به طور دائم تنها در چین عرضه شده بودند. اما میکس فلیپ نخستین دستگاه تاشو از غول چینی خواهد بود که قرار است در بازار اروپایی نیز عرضه شود. زمان عرضه و قیمت گوشی تاشو در بازار اروپا پیش از عرضه مشخص شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نیکولای نانکوف مدیر شیائومی در کشور بلغارستان اخیراً در گفته‌های خود به زمان ۱۵ آگوست یا ۲۵ مرداد به عنوان زمان فروش میکس فلیپ در اروپای شرقی اشاره داشته است. وی همچنین اضافه کرد قیمت دستگاه حدود ۲۶۰۰ لو معادل ۱۳۰۰ یورو در اروپا خواهد بود.

شیائومی میکس فلیپ اواخر ماه گذشته توسط این شرکت معرفی شده بود. گوشی تاشو جدید شیائومی مجهز به یک نمایشگر داخلی از نوع ۶.۸۶ اینچی بوده و یک نمایشگر بیرونی در سایز ۴.۰۱ اینچ است. هر دو این نمایشگر مجهز به نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی هستند. در پنل پشتی این گوشی تاشو دو دوربین لایکا وجود دارد که یکی از آنها به عنوان سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سنسور دیگر یک تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است که می‌تواند امکان زوم دو برابری را به کاربران ارائه کند. در قسمت بالا مربوط به نمایشگر داخلی دوربین سلفی از نوع ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی جدید تاشو شیائومی از چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای تامین انرژی بهره برده و با ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی یک ترابایتی عرضه می‌شود. باتری دستگاه ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعت است که می‌تواند از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی کند. پیش از این گوشی تاشو میکس فولد ۴ نیز توسط شیائومی معرفی شده بود که به عنوان رقیبی برای زد فولد ۶ و آنر مجیک V3 در بازار در نظر گرفته می‌شود.