گوشی تاشدنی میکس فولد شیائومی با ویژگی‌های پیشرفته در راه است

به زودی از گوشی تا شدنی جدید خود به نام میکس فولد ۴ مجهز به تراشه جدید کوالکام رونمایی خواهد کرد که می‌تواند از قابلیت اینترنت ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائونی قصد دارد از دو گوشی تاشدنی در سال جدید در بازار چین رونمایی کند.مدل میکس فولد […]

به زودی از گوشی تا شدنی جدید خود به نام میکس فولد ۴ مجهز به تراشه جدید کوالکام رونمایی خواهد کرد که می‌تواند از قابلیت اینترنت ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائونی قصد دارد از دو گوشی تاشدنی در سال جدید در بازار چین رونمایی کند.مدل میکس فولد ۴ دومین گوشی تاشدنی این کمپانی است که قرار است در سال ۲۰۲۴ رونمایی شود. برخی از مشخصات این گوشی پیش از معرفی رسمی فاش شده است.

طبق گزارش منتشر شده در GSMChina، این گوشی جدید دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. همچنین قابلیت ارتباط ماهواره ای نیز در این گوشی قرار دارد. هنوز اطلاعات خاصی در مورد گوشی میکس فلیپ به عنوان اولین گوشی تاشو شیائومی منتشر نشده است. اما احتمالا شیائومی در این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و قابلیت ارتباط ماهواره ای استفاده خواهد کرد.

شیائونی قصد دارد در اردیبهشت و خرداد طی رویدادی از میکس فولد ۴ رونمایی کند. در کنار این گوشی از تبلت شیائومی سری ۷ نیز رونمایی خواهد شد. هنوز قیمت این دستگاه ها توسط شیائومی مشخص نشده است. دو گوشی تاشدنی این شرکت با هدف رقابت با زد فولد و زدفلیپ سامسونگ عرضه میشوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال