شیائومی به تنهایی وارد بازار تولید خودروهای برقی خواهد شد

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد شیائومی به دنبال همکاری با یک شرکت تولید کننده چینی است تا بتوانند خودروهای برقی تولید کنند. اما به نظر می رسد شیائومی تصمیم جدیدی در این رابطه گرفته و قصد دارد بدون کمک هیچ شرکت دیگری وارد دنیای خودروهای برقی شود. به گزارش سرویس […]

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد شیائومی به دنبال همکاری با یک شرکت تولید کننده چینی است تا بتوانند خودروهای برقی تولید کنند. اما به نظر می رسد شیائومی تصمیم جدیدی در این رابطه گرفته و قصد دارد بدون کمک هیچ شرکت دیگری وارد دنیای خودروهای برقی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب کاربری Digital Chat Station در توییتر اعلام کرد احتمالاً شیائومی طبق یک اعلامیه رسمی در هفته آینده کار روی تولید خودروهای برقی را اعلام خواهد کرد. این شرکت در روزهای گذشته تماس هایی را با تامین کننده قطعات خودرو و همچنین فناوری آلایندگی داشته و تمرکز خود را روی طراحی خودروها گذاشته است. از طرفی طبق اطلاعیه جدید شیائومی وظیفه مدیر عامل این شرکت لی جون را در رابطه با این موضوع تعیین کرده است.

شیائومی در بیانیه خود اعلام کرد مذاکره با گروه اورگرند برای خرید ۶۵ درصد سهام آن شایعه بوده و این شرکت با هیچ شرکت خودروسازی دیگری در ارتباط نبوده است. همچنین شیائومی اعلام کرد مشارکت در ساخت خودروهای برقی هنوز تصمیم گیری نشده است. از طرفی شرکت خودروسازی اورگرند اعلام کرده در مراحل اولیه مذاکره با شیائومی قرار دارد.

شیائومی قصد دارد در سال آینده با سرمایه گذاری حدود یک و نیم میلیارد دلار در بازار خودروهای برقی هوشمند یک خودروی با کیفیت را برای کاربران سراسر جهان تولید کند. طی اخبار منتشرشده مدیرعامل و رئیس شیائومی در طی هفته گذشته از ۸۵ شرکت در زمینه صنعتی و خودروسازی بازدید کرده و جلساتی را با ۲۰۰ پیشکسوت صنعت خودرو داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال