واکنش شیائومی به اتهام این شرکت در دستکاری عملکرد گوشی ها در بنچمارک

شیائومی پس از انتشار خبر دستکاری عملکرد گوشی های این شرکت برای دریافت امتیاز بیشتر در بنچمارک واکنش نشان داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انتشار خبر تقلب در عملکرد گوشی های شیائومی در اپ های بنچمارک باعث شد تا این شرکت به طور رسمی در این مورد توضیحاتی منتشر کند. به […]

شیائومی پس از انتشار خبر دستکاری عملکرد گوشی های این شرکت برای دریافت امتیاز بیشتر در بنچمارک واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انتشار خبر تقلب در عملکرد گوشی های شیائومی در اپ های بنچمارک باعث شد تا این شرکت به طور رسمی در این مورد توضیحاتی منتشر کند. به نظر می‌رسد تنها شیائومی به دستکاری عملکرد گوشی های خود متهم نیست و دیگر برندها نیز چنین کاری انجام می دهند. این شرکت تنها یکی از برند هایی است که با هدف دریافت امتیاز بیشتر عملکرد محصولات خود را دستکاری کرده است.

پیش از اینکه خبری در رابطه با دستکاری گوشی های شیائومی از جمله پرچمدار این شرکت یعنی شیائومی Mi 11 منتشر شد که در آن یکی از توسعه دهندگان گیک بنچ اعلام کرد این گوشی تنها در آزمون بنچمارک ها می تواند امتیاز بالاتری کسب کند. پس از این موضوع شیائومی با تایید این خبر گفته است: در حال حاضر در گوشی های شیائومی عملکرد متفاوتی در سطوح مختلف وجود دارد. در بیانیه این شرکت در رابطه با تعادل بین مصرف باتری و توان سخت افزار آمده است: با هدف دستیابی به تجربه بهینه از استراتژی های کنترل دما استفاده شده است. این موضوع در برنامه های سنگین و در استفاده طولانی مدت مورد استفاده خواهد بود. در واقع در این گوشی ها سه سطح عملکرد به کاربران ارائه خواهد شد تا بین عملکرد و بهره‌وری انرژی تعادل برقرار کنند. در این سیستم از فاکتورهایی مانند میزان مصرف انرژی، سطح عملکرد قابل قبول و گرمای کنترل شده برای تعادل استفاده میشود.

با وجود توضیحات شیائومی عملکرد آن در بنچمارک ها کمی عجیب به نظر می رسد. می توان اینطور برداشت کرد عملکرد این گوشی ها در زمان استفاده طولانی مدت از بازی ها محدود می شود، اما در اپ هایی مانند بنچمارک ها به دلیل زمان کمتر محدودیت نیز کمتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال