گوشی شیائومی ردمی ۱۰ پرایم با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اقتصادی جدید شیائومی به نام ردمی ۱۰ پرایم برای عرضه در کشور هند معرفی شد. این گوشی مجهز به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید خانواده ردمی شیائومی مشخصاتی شبیه به ردمی ۱۰ شیائومی با عرضه جهانی دارد. این […]

گوشی اقتصادی جدید شیائومی به نام ردمی ۱۰ پرایم برای عرضه در کشور هند معرفی شد. این گوشی مجهز به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید خانواده ردمی شیائومی مشخصاتی شبیه به ردمی ۱۰ شیائومی با عرضه جهانی دارد. این گوشی با یک نمایشگر ۶ اینچ با نرخ رفرش ۹۰ هرتز و مجهز به چیپ هلیو G88 مدیاتک معرفی شد. در این گوشی حداکثر میزان رم ۶ گیگابایت و حافظه آن ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

 نمایشگر آن نیز از فناوری AdaptiveSync پشتیبانی خواهد کرد که با توجه به محتوای در حال مشاهده نرخ نوسازی را تغییر می دهد. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل است که مانند طرح های قبلی در روزنه مخصوص قرار گرفته است. پنل پشتی نیز میزبان چهار دوربین خواهد بود که حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی را شامل می‌شود.

باتری ردمی 10 پرایم از نوع ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند از شارژ سریع ۱۸ واتی و اشرژ معکوس 9 واتی نیز پشتیبانی کند. از دیگر مشخصات ردمی ۱۰ پرایم می‌توان به حسگر اثر انگشت و اسپیکرهای دوگانه و استفاده از رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ به همراه فرستنده IR نام برد. قیمت نسخه پایه این گوشی با رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایت حدود ۱۷۱ دلار خواهد بود. ایربادز ۳ پرو نیز در کشور هند معرفی شد که در آن از استاندارد IPX4  و باتری با طول عمر ۳۰ ساعت استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال