گوشی Redmi 3S Plus رسماً معرفی شد؛ پردازنده 8هسته‌ای و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی

شیائومی از گوشی Redmi 3S Plus خود رونمایی کرد، دستگاهی که بخواهیم مقایسه کنیم مشابه با گوشی Redmi 3S این شرکت چینی است که در مردادماه رونمایی شد، البته اگر نخواهیم بگوییم با برادر دوقلوی آن دستگاه آشنا می‎شویم! نظیر مدل مذکور، مدل پلاس این شرکت دارای یک طراحی شیک و سخت‎افزار داخلی معقولی است […]

شیائومی از گوشی Redmi 3S Plus خود رونمایی کرد، دستگاهی که بخواهیم مقایسه کنیم مشابه با گوشی Redmi 3S این شرکت چینی است که در مردادماه رونمایی شد، البته اگر نخواهیم بگوییم با برادر دوقلوی آن دستگاه آشنا می‎شویم! نظیر مدل مذکور، مدل پلاس این شرکت دارای یک طراحی شیک و سخت‎افزار داخلی معقولی است که دستگاهی با قیمت ارزان ولی قابل قبولی را تشکیل می‎دهند. لازم به ذکر است گوشی Redmi 3S Plus به صورت انحصاری در بازار هند، برای فروش در محیط غیر آنلاین، ارائه خواهد شد.

اگر اندکی با پیشینه‎ی شرکت شیائومی آشنا باشید، متوجه خواهید شد که اوج‎گیری این برند چینی در دنیای گوشی‎های هوشمند تا حد زیادی به لطف فروش محصولات این شرکت به صورت آنلاین بوده است. ولی اوایل هفته‎ی گذشته اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرد که این شرکت به دنبال این است که گوشی‎های خود را در فروشگاه‎های فیزیکی نیز عرضه کند تا توجه افرادی که دوست دارند شخصا برای خرید به فروشگاه بروند را نیز جلب کند. همان‎طور که می‎دانید شیائومی به دنبال این است که در آمریکا نیز فروشگاه‎هایی دایر کند، ولی فعلا مردم کشور هند قادر خواهند بود گوشی Redmi 3S پلاس را از طریق یکسری نمایندگان فروش معتبر و هم‎چنین توزیع‎کنندگان رسمی شیائومی خریداری کنند.

در رابطه با مشخصات این گوشی باید گفت از شبکه‎ی LTE پشتیبانی می‎کند و دارای یک نمایشگر 5 اینچی با دقت 720 در 1280 پیکسل، سیستم‎ روی چیپ اسنپ‎دراگون 430، 2 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 32 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت‌‎حافظه خارجی است. دوستداران دنیای عکاسی با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و علاقه‎مندان به تصاویر سلفی در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی آشنا خواهند شد. این دستگاه دو سیم‎کارت است و به همراه لانچر MIUI شیائومی و سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو عرض خواهد شد، هم‎چنین از یک باتری 4100 میلی‎آمپر ساعتی استفاده شده است و در بحث امنیت یک حسگر اثرانگشت دیده می‎شود.

قیمت این گوشی در حدود 143 دلار آمریکا خواهد بود. جالب است بدانید که شیائومی در حال حاضر مدلی از گوشی Redmi 3S را تحت عنوان 3S Prime در هند می‎فروشد که یک گیگابایت رم بیشتر و قیمتی برابر با 135 دلار دارد.

تصاویری از این گوشی را می‎توانید در زیر مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال