دستیار صوتی هوشمند شیائومی ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

شیائومی اعلام کرد دستیار صوتی این شرکت هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و این موضوع نقطه عطف جدیدی برای این شرکت محسوب خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد Xiao AI سیستم هوش مصنوعی صوتی این […]

شیائومی اعلام کرد دستیار صوتی این شرکت هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و این موضوع نقطه عطف جدیدی برای این شرکت محسوب خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد Xiao AI سیستم هوش مصنوعی صوتی این شرکت توانسته در طول چهار سال 91.7 میلیارد تعامل صوتی انجام دهد.

این سیستم هوش مصنوعی با تمامی محصولات هوشمند این شرکت سازگاری داشته و تاکنون ۵ نسخه ارتقا از آن منتشر شده است. از محصولات مختلف این شرکت که با دستیار هوشمند شیائومی سازگار است می توان به اسپیکرهای مختلف، تلویزیون های شیائومی و گوشی های آن اشاره کرد.

 البته این دستیار صوتی هم اکنون در محصولاتی مانند دفاتر هوشمند، سرگرمی های کودکان، یادگیری های هوشمند و حتی محصولات مربوط به تناسب اندام نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نسخه Xiao AI 5.0 در سال ۲۰۲۰ و در یک کنفرانس آنلاین توسعه دهندگان این شرکت رونمایی شده بود.

 به طور کلی شیائومی در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت های چشمگیری داشته است. به عنوان مثال ربات CyberDog  این شرکت در هفته‌های گذشته با قیمت ۱۵۰۰ دلار رونمایی شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال