گوشی Mi 5s شیائومی از سنسوراثرانگشت اولتراسونیک بهره خواهد برد

فردا روزی است که انتظار می‎رود شرکت شیائومی به معرفی گوشی Mi 5s ( و احتمالا گوشی Xiaomi Mi 5s Plus) بپردازد که به نظر دارای مشخصات سخت‎افزاری بالایی است. تیزر جدیدی توسط شرکت شیائومی منتشر شده است که تایید می‎کند این گوشی از سنسور Snapdragon Sense ID کوالکام استفاده می‎کند. حسگر اثر انگشت اولتراسونیکی که […]

فردا روزی است که انتظار می‎رود شرکت شیائومی به معرفی گوشی Mi 5s ( و احتمالا گوشی Xiaomi Mi 5s Plus) بپردازد که به نظر دارای مشخصات سخت‎افزاری بالایی است. تیزر جدیدی توسط شرکت شیائومی منتشر شده است که تایید می‎کند این گوشی از سنسور Snapdragon Sense ID کوالکام استفاده می‎کند. حسگر اثر انگشت اولتراسونیکی که در زیر نمایشگر این گوشی تعبیه خواهد شد.

سنسور اولتراسونیک اثرانگشت گوشی Mi 5s شیائومی

علاوه بر این، تصویری از مشخصات Mi 5s گرفته شده تا مهر تاییدی بر وجود یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی با داشتن فناوری Force Touch باشد. این فناوری به این گوشی اجازه می‎دهد تا بین یک ضربه‎ی آهسته، یک ضربه‎ی معمولی و یک ضربه با فشار بیشتر بر روی شیشه‎ی نمایشگر، فرق بگذارد. به دنبال وارد کردن فشار بیشتر، کادری بر روی صفحه باز می‎شود که گزینه‎های بیشتری در اختیار کاربر، بسته به استفاده‎ای که از گوشی در آن زمان می‎شود، می‎گذارد.

فناوری Force Touch

آخرین شایعات مربوط به گوشی Xiaomi Mi 5s اشاره به استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 821 به همراه یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 530 دارند. میزان رم 6 گیگابایت و حافظه‎داخلی 256 گیگابایت است. طبق باوری که در عموم ایجاد شده است انتظار می‎رود این گوشی مجهز به دوربین دوگانه باشد و در بحث باتری نیز از باتری با گنجایش 3490 میلی‎آمپر ساعت استفاده خواهد شد. به لطف استفاده از فناوری Quick Charge 3.0 باتری بسیار سریع شارژ خواهد شد و این دستگاه از پورت یو‎اس‎بی Type-C بهره می‎برد. وجود قابلیت NFC به این معنا است که کاربران می‎توانند از سرویس پرداخت با موبایل Mi Pay شیائومی در این گوشی استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال