شیائومی بار دیگر در صدر فروشندگان گوشی‌های هوشمند در بازار چین قرار گرفت

همان‌طور که احتمالاً باخبر هستید، بسیاری از مردم و کاربران، شرکت موفق شیائومی را اپلِ چین می‌دانند؛ اما این نوآوری از کجا سرچشمه می‌گیرد و چرا این موضوع تنها برای شرکت شیائومی رخ داده است؟! در این رابطه باید گفت که شرکت شیائومی همانند غول آمریکایی دارای قدرت بسیار زیادی به منظور تولید گستره بسیار […]

همان‌طور که احتمالاً باخبر هستید، بسیاری از مردم و کاربران، شرکت موفق شیائومی را اپلِ چین می‌دانند؛ اما این نوآوری از کجا سرچشمه می‌گیرد و چرا این موضوع تنها برای شرکت شیائومی رخ داده است؟! در این رابطه باید گفت که شرکت شیائومی همانند غول آمریکایی دارای قدرت بسیار زیادی به منظور تولید گستره بسیار زیادی از محصولات بوده و از طرفی به همین صورت است که سهم بسیار زیادی از بازارهای فروش را در اختیار خود گرفته است. علاوه بر آن برای مثال گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط این شرکت علاوه بر استحکام و زیبایی دارای قدرت پردازشی سخت‌افزاری و کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و تمام این موارد در حالی است که قیمت نهایی این محصولات بسیار پایین بوده و از این رو هیچ شرکت دیگری توان رقابت با آن را نخواهد داشت؛ اما با این حال تا به امروز شاهد عرضه محصولی کاملاً نوآورانه از این شرکت چینی نبودیم. هر چند این موضوع نمی‌تواند به صورت اساسی از میزان سهم این شرکت از بازارهای فروش محصولات در کشور چین بکاهد.

همان‌طور که می‌دانید بازارهای فروش کشور چین، بزرگ‌ترین در دنیا به حساب می‌آیند که البته با احتساب جمعیت این کشور بزرگ، این مورد خیلی شگفت‌آور و متعجب‌کننده نیست. جالب است بدانید که در این عرصه شرکت شیائومی با در دست داشتن سهم 26 درصدی از بازار فروش گوشی‌های هوشمند در ماه آوریل، در صدر جدول قرار دارد. برند آنر از شرکت هواوی نیز با در اختیار داشتن سهم 15.7 درصدی از این بازار، مکان دوم را به خود اختصاص داده است. مکان سوم این رقابت نیز به شرکت LeEco تعلق دارد که 10.5 درصد از فروش گوشی‌ هوشمند در بازارهای این کشور باعظمت را در اختیار دارد؛ اما جالب است بدانید که شرکت اپل نیز از بازار کشور چین سهم بسیار خوبی داشته و توانسته 8.2 درصد از این بازار را به فروش گوشی‌های آیفون خود اختصاص دهد. این به آن معناست که فروش گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی در این کشور تقریباً سه برابر شرکت اپل است.

البته بهتر است به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که اگر شرکت هواوی به میزان کمی از قیمت نهایی محصولات خود بکاهد، پیش‌بینی شده است در این بازار رقابتی بتواند سهم 23 درصدی را به خود اختصاص داده و به یک قدمی شرکت شیائومی برسد. البته بهتر است بدانید که شرکت هواوی در عرصه فروش جهانی یک رده بالاتر از شیائومی قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال