شیائومی در رده نخست فروش گجت‌های پوشیدنی قرار گرفت

فروش گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه سوم سال میلادی رشد 65 درصدی داشته است. طبق بررسی‌های شرکت DC در هفته گذشته، شرکت اپل با فروش گجت‌های شنیدنی در صدر این بازار قرار گرفت. پس از این موضوع، شرکت دیگری به نام Canalys بررسی جداگانه‌ای در مورد فروش گجت‌های پوشیدنی انجام داد. این شرکت اعلام کرد […]

فروش گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه سوم سال میلادی رشد 65 درصدی داشته است. طبق بررسی‌های شرکت DC در هفته گذشته، شرکت اپل با فروش گجت‌های شنیدنی در صدر این بازار قرار گرفت. پس از این موضوع، شرکت دیگری به نام Canalys بررسی جداگانه‌ای در مورد فروش گجت‌های پوشیدنی انجام داد. این شرکت اعلام کرد که این بار شیائومی در سه ماهه سوم 2019 بیشترین فروش را در این بازار داشته است. گجت‌های پوشیدنی شامل دستبند‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و پایشگرهای سلامتی می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از GSMArena، شیائومی توانسته با فروش بالغ بر 12.2 میلیون گجت پوشیدنی 27 درصد از بازار را سهم خود کند. همچنین این شرکت 74.4 درصد رشد سالیانه داشته است. پس از شیائومی اپل قرار دارد که 15 درصد در این بازار سهیم است. وبخش زیادی از فروش این شرکت در سه ماهه سوم مربوط به اپل واچ سری 5 بوده است.

در رده سوم کمپانی هواوی قرار دارد که با فروش 5.9 میلیون دستگاه حدود 13 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. بخش بیشتر فروش محصولات هواوی در چین اتفاق افتاده است. هواوی امسال توانسته است 243 درصد رشد را تجربه کند. فیت بیت و سامسونگ به ترتیب با 8 و 6 درصد از سهم بازار رتبه چهارم و پنجم را کسب کرده‌اند.

با نگاهی به سیاست‌های فروش این کمپانی‌ها می‌توانیم پیش بینی درست تقاضا در این شرکت‌ها را مشاهده کنیم. اپل افزایش تقاضا برای اپل واچ سری 5 در آمریکا را درست پیش بینی کرده و 3.5 برابر بیشتر از دیگر نسخه‌ها به بازار عرضه کرد. سامسونگ و فیت بیت نیز با عرضه پایشگرهای سلامتی ارزان‌قیمت در بازارهای آسیایی بعد از شیائومی به فروش خوبی دست پیدا کردند. افزایش فروش گجت‌های پوشیدنی هواوی نیز مدیون باندل کردن دستبندهای پوشیدنی ارزان همراه با گوشی‌های هوشمند بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال