شیائومی از روتر جدید وای فای با پوشش دهی ۱۵۰۰ متر مربع و قابلیت اتصال 600 دستگاه رونمایی کرد

محصول جدید شیائومی به نام HomeWiFi یک روتر سه بانده است که می‌تواند حدود ۱۵۰۰ مترمربع را پوشش دهد. از مهمترین مزیت این دستگاه اتصال آن به NFC و همچنین به ششصد دستگاه دیگر بدون افت سرعت است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در مراسم روز گذشته محصولات مختلفی از جمله […]

محصول جدید شیائومی به نام HomeWiFi یک روتر سه بانده است که می‌تواند حدود ۱۵۰۰ مترمربع را پوشش دهد. از مهمترین مزیت این دستگاه اتصال آن به NFC و همچنین به ششصد دستگاه دیگر بدون افت سرعت است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در مراسم روز گذشته محصولات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند لپ تاپ و می بند را رونمایی کرده است. یکی از مهمترین محصولات این شرکت روتر سه بانده HomeWiFi است که می تواند برای بسیاری از کاربران یک محصول جذاب به شمار بیاید.

 طبق گزارش گیزمو چاینا این مودم شیائومی دارای سه باند از نوع ۲٫۴ گیگاهرتز، ۵ گیگاهرتز و مِش است. همچنین در این مودم روتر ۸ آنتن و ۸ تقویت کننده سیگنال وجود دارد که می تواند برد آن را به شدت افزایش دهد. به طوری که این دستگاه بدون هیچ گونه افت سرعتی به طور همزمان به ۶۰۰ دستگاه متصل میشود. مودم وای فای شیائومی به قابلیت های دیگری نیز مجهز شده است. یکی از آنها امکان کنترل کامل کار بر روی اتصالات است. به طوری که کاربر تنها با فشار دادن یک دکمه روی گوشی هوشمند خود می تواند به روتر متصل شده یا اتصال خود را قطع کند. از دیگر قابلیت مهم این روتر ویژگی NFC است که آن را به طور سریع به دستگاه‌های هوشمند متصل خواهد کرد. این قابلیت همچنین اجازه می‌دهد تا مهمانان کاربران تنها با اتصال دستگاه مجهز به NFC به مودم بدون رمز عبور بتوانند به طور خودکار به شبکه متصل شوند. شیائومی دستگاه روتر مش سه بانده خود را با قیمت 1499 دلار در چین عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال