شیائومی از یک اسپیکر قابل حمل ضدآب با باتری ۲۱ ساعته رونمایی کرد

اسپیکر قابل حمل جدید شیائومی با نام Sound Move که به تازگی معرفی شده است ۵۶۸ گرم وزن دارد و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲ واتی را خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ضمن معرفی چند محصول جالب و کاربردی از یک اسپیکر قابل حمل و ضد آب به […]

اسپیکر قابل حمل جدید شیائومی با نام Sound Move که به تازگی معرفی شده است ۵۶۸ گرم وزن دارد و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲ واتی را خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ضمن معرفی چند محصول جالب و کاربردی از یک اسپیکر قابل حمل و ضد آب به نام Sound Move نیز رونمایی کرد. دیگر محصولات معرفی شده شامل گوشی شیائومی ۱۳ اولترا و شیائومی پد ۶ بودند. اسپیکر قابل حمل جدید این شرکت دارای طراحی آلومینیومی مستحکم است و به بلندگوهای استریو دوگانه ۴ واحدی نیز مجهز است. شیائومی این محصول را با قیمتی ارزان عرضه خواهد کرد. همچنین وزن کم این اسپیکر باعث حمل آسان آن خواهد شد.

بدنه اسپیکر جدید شیائومی Sound Move علاوه بر ضدآب بودن ضد گرد و غبار نیز هست. شیائومی در ساخت این اسپیکر با هارون کاردون همکاری داشته تا بتواند از حسگر داخلی برای محصول خود استفاده کند. بنابراین می توان خروجی صدا را بر اساس محل قرارگیری اسپیکر تنظیم کرد. در صورت قرارگیری این اسپیکر بصورت تخت صدای استریو تولید خواهد شد. اما در حالت ایستاده صدای بلندتر و پرطنین تر از آن شنیده میشود.

این اسپیکر طبق ادعای شرکت سازنده در حالت پخش می تواند تا ۲۱ ساعت شارژ دهی داشته باشد. همچنین میزان عمر باتری آن در حالت استندبای تا ۵.۵ روز خواهد بود. همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲ واتی نیز توسط این اسپیکر انجام میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال