شیائومی از پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود رونمایی کرد

شیائومی از یک پاوربانک جدید با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت رونمایی کرد که به لطف درگاه USB Type-C امکان شارژ سریع دو طرفه نیز در آن وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پاوربانک جدید شیائومی به طور همزمان میتواند سه دستگاه را شارژ کند. از مهمترین مزیت این پاوربانک پشتیبانی […]

شیائومی از یک پاوربانک جدید با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت رونمایی کرد که به لطف درگاه USB Type-C امکان شارژ سریع دو طرفه نیز در آن وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پاوربانک جدید شیائومی به طور همزمان میتواند سه دستگاه را شارژ کند. از مهمترین مزیت این پاوربانک پشتیبانی از شارژ سریع دو طرفه توسط درگاه USB Type-C این پاوربانک است. طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا در این پاوربانک دو درگاه USB-A  و یک درگاه Type-C وجود دارد که می تواند حداکثر 22.5 وات خروجی ارائه کند.

 به گفته شیائومی در صورت استفاده از مبدل Type-C به لایتنینگ امکان شارژ آیفون نیز وجود دارد. به طوری که که می تواند در نیم ساعت گوشی آیفون را از صفر به ۵۸ درصد برساند. ظرفیت بالای این پاوربانک نشان می دهد امکان شارژ چندین باره گوشی های هوشمند توسط آن وجود دارد. علاوه بر آن دستگاه های مختلفی همانند کنسول نینتندو سوییچ و تبلت ها نیز توسط این پاوربانک شارژ می شوند.

 ویژگی دیگر این پاور بانک شارژ مخصوص ایرباد های بلوتوثی و دستبند های هوشمند است که در صورت دوبار فشار دادن دکمه آن فعال میشود. پشتیبانی از شارژ سریع دو طرفه توسط درگاه Type-C نیز از دیگر مزیت های این پاوربانک محسوب می‌شود. بدین معنی که درگاه Type-C علاوه بر شارژ دستگاه های دیگر امکان شارژ خود پاور بانک را با توان 22.5 وات خواهد داشت. این دستگاه می تواند با شارژر ۳۳ وات گالیوم نیتریت شیائومی در زمانی به مدت ۷ ساعت به طور کامل شارژ شود. قیمت فروش این پاوربانک ۲۲ دلار تعیین شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال