شیائومی از قلم دیکشنری ترجمه کننده رونمایی کرد

قلم دیکشنری شیائومی میتواند متون را از کتاب، صدای ضبط شده و یا دوربین ترجمه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی از یک قلم دیکشنری جدید رونمایی کرد مرد که تنها ۱۰۰ دلار قیمت دارد و میتواند بتون را ترجمه کند این قلم دیجیتال با نام میجیا کار خود را با […]

قلم دیکشنری شیائومی میتواند متون را از کتاب، صدای ضبط شده و یا دوربین ترجمه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی از یک قلم دیکشنری جدید رونمایی کرد مرد که تنها ۱۰۰ دلار قیمت دارد و میتواند بتون را ترجمه کند این قلم دیجیتال با نام میجیا کار خود را با اسکن اسناد انجام می دهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت محصول می تواند زوایای اسکن چندگانه را به درستی مشاهده کند. سپس کل پاراگراف با موقعیت یاب لیزری مشاهده و ترجمه میشود.

همچنین قابلیت مترجم صوتی به کاربر اجازه می دهد تا مکالمات ضبط شده را نیز ترجمه کند. این دیکشنری پن حدود ۱۵ میلیون کلمه چینی و انگلیسی را در خود ذخیره کرده است. فناوری OCR در این قلم نرم تشخیص ۹۹ درصدی را فراهم می کند . با توجه به نسخه جدید OTA که در ژانویه منتشر میشود زبان کره ای، ژاپنی، آلمانی و روسی نیز به این قلم اضافه خواهد شد.

با توجه به حافظه ۱۶ گیگابایتی این قلم امکان ذخیره عکس و فایل صوتی روی آن وجود دارد. یک باتری لیتیوم یونی نیز درون این قلم قرار گرفته و انرژی آن را تامین می کند. هنوز مشخص نیست توان این باتری در هر بار شارژ چقدر است. طبق ادعای شیایومی این قلم می تواند برای کودکان ابزاری آموزشی محسوب شود تا در مطالعه از آن استفاده کنند. در حال حاضر قیمت این قلم در چین ۱۰۰ دلار است و احتمالا از اول دی ماه فروش رسمی آن نیز آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال