شیائومی از استند شارژ بی سیم ۱۰۰ واتی خود رونمایی کرد

شارژر بی سیم جدید شیائومی به نام Mi 100W Wireless Charging Stand رونمایی شد که نسبت به نسخه قبلی آن یعنی مدل Mi 80W Wireless Charging Stand مشخصات بالاتری خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شارژر بی سیم جدید شیائومی تقریباً مشابه شارژر بی سیم ۸۰ وات این شرکت است. اما […]

شارژر بی سیم جدید شیائومی به نام Mi 100W Wireless Charging Stand رونمایی شد که نسبت به نسخه قبلی آن یعنی مدل Mi 80W Wireless Charging Stand مشخصات بالاتری خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شارژر بی سیم جدید شیائومی تقریباً مشابه شارژر بی سیم ۸۰ وات این شرکت است. اما نسخه قوی‌تر آن به شمار می‌رود. شارژر ۱۰۰ واتی می تواند با سرعت بالاتری شارژ کند و همچنان لایه های ایمنی آن نیز بهتر خواهد بود.

 طراحی ظاهری آن نیز همانند مدل قبلی بوده و قابلیت شارژ گوشی به صورت عمودی یا افقی را خواهد داشت. رنگ این دستگاه مشکی بوده و برای رویه های آن رنگ طلایی انتخاب شده است. علاوه بر این مورد تفاوت عمده آن نیز توان خروجی آن است که به ۱۰۰ وات می رسد. در شارژر جدید از سیم پیچ دوگانه و فن پویا استفاده شده که فعال شدن آن را به آرامی انجام خواهد داد. علاوه بر آن کلیه محصولاتی که با فناوری شارژ بی سیم سازگار هستند می توانند طبق استاندارد  Qiاز این دستگاه استفاده کنند.

شیائومی اعلام‌کرد حالت Ultra-Fast Wireless Charging Mode تنها توسط می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و می میکس ۴ استفاده خواهد شد و دیگر دستگاه ها نهایتاً توان ۶۷ و یا ۵۰ وات را تجربه می کنند.

طبق گفته شیائومی می میکس ۴ عرضه شده قادر است تنها در ۲۸ دقیقه با کمک این دستگاه شارژ شود. قیمت این دستگاه ۹۲ دلار خواهد بود و عرضه رسمی آن نیز ۲۵ مرداد تعیین شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال