شیائومی از کفش‌های هوشمند جدید خود پرده برداشت

شیائومی به عرصه‎ی محصولات هوشمند ورزشی وارد شده است و قصد دارد برند محبوب خود را با تولید اولین کفش‎های هوشمندش توسعه دهد. کفش‎های هوشمند جدید این شرکت تحت عنوان رسمی “90 Minutes Ultra Smart Sportswear” (کفس هوشمند فوق‎العاده هوشمند 90 دقیقه‎ای) در همکاری با شرکت اینتل ساخته شده‎اند که مرکز کنترل این کفش‎ها را فراهم […]

شیائومی به عرصه‎ی محصولات هوشمند ورزشی وارد شده است و قصد دارد برند محبوب خود را با تولید اولین کفش‎های هوشمندش توسعه دهد. کفش‎های هوشمند جدید این شرکت تحت عنوان رسمی “90 Minutes Ultra Smart Sportswear” (کفس هوشمند فوق‎العاده هوشمند 90 دقیقه‎ای) در همکاری با شرکت اینتل ساخته شده‎اند که مرکز کنترل این کفش‎ها را فراهم کرده است، دکمه‎ای به اندازه‎ی ماژول Curie که ماژول اختصاصی اینتل برای گجت‎های هوشمند به شمار می‎رود.

این جفت کفش‎های 44 دلاری باتری با عمر 60 روزه دارند (نام کفش را در نظر نگیرید) و می‎توانند حرکت شما را دنبال کنند، از قدم‎زدن و دویدن گرفته تا حتی بالا رفتن از ارتفاعات. در پایان روز شما گزارشی در خصوص میزان فاصله‎ی طی شده، سرعت گام‎ها و کالری‎های سوزانده شده دریافت می‎کنید.

در رابطه با خود کفش‎ها باید گفت که air cushion ها (بالشت‎های هوا) به همراه قابلیت‎های ضد لغزش دارند و تخت این کفش‎ها یک طراحی کمانی دارد تا کف کفش‎ها قابلیت ضد باکتری داشته باشند. این محصول هوشمند در اواخر فروردین‎ماه به بازار به رنگ‎های مشکی و آبی برای مردان و مشکی و صورتی برای زنان به بازار خواهد آمد. دوندگانی که در شب فعالیت دارند نیز می‎توانند مدل آبی رنگ ویژه را تهیه کنند که در شب می‎درخشد.

در وب‎سایت Mi Home شیائومی امکان پیش‎خرید این کفش‎های هوشمند وجود دارد و تاریخ عرضه 26 فروردین‎ماه ذکر شده است. در حال حاضر به نظر این محصول تنها وارد بازار چین می‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال