رونمایی شیائومی از نسخه اسپرت ساعت هوشمند می واچ کالر

شیائومی نسخه جدیدی از ساعت هوشمند می واچ کالر را رونمایی کرده که از نوع اسپرت ادیشن محسوب می شود. این نسخه با توجه به ویژگی‌های جدیدی که دارد برای نسل جوان بوده و ویژگی های ظاهری آن نیز با نسخه اصلی کمی متفاوت است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، نسخه جدید ساعت هوشمند […]

شیائومی نسخه جدیدی از ساعت هوشمند می واچ کالر را رونمایی کرده که از نوع اسپرت ادیشن محسوب می شود. این نسخه با توجه به ویژگی‌های جدیدی که دارد برای نسل جوان بوده و ویژگی های ظاهری آن نیز با نسخه اصلی کمی متفاوت است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، نسخه جدید ساعت هوشمند می واچ کالر اسپرت ادیشن (Xiaomi Mi Watch Color Sprots Edition) هم اکنون در بازار چین عرضه شده است. این ساعت در دیگر کشورها با نام می واچ ریولو (Mi Watch Revolve) معرفی شده بود.

 در حال حاضر نسخه اسپرت این ساعت هوشمند با ظاهر متفاوت و جوان پسندتر طراحی شده است. تفاوت اصلی نسخه اسپرت با نسخه استاندارد مربوط به جنس بدنه است. مدل اسپرت بده ای از جنس آلومینیوم دارد در حالی که نسخه های قبلی از جنس استیل ساخته شده بودند. همچنین نسخه جدید اسپرت، رنگ های آبی، مشکی و سفید خواهد داشت و بندهای متنوعی نیز برای آن عرضه خواهد شد.

 از نظر کارکرد نیز نسخه اسپرت ویژگیهای بهتری نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت. از جمله اینکه بخش نظارت بر فعالیت‌های ورزشی کاربر کمک می کند تا کاربر بتواند به طور سریع به بخش فعالیت های ورزشی دسترسی داشته باشد. نسخه اسپرت از یک صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED تشکیل شده و به GPS و تراشه NFC نیز مجهز شده است.

می واچ کالر اسپرت ادیشن به کاربر کمک می کند تا بر ۱۱۷ حالت ورزشی نظارت داشته باشد. این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری نیز در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم است. کاربران  این ساعت می توانند در هنگام شنا نیز از آن استفاده کنند. همچنین حسگرهای سنجش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون و حسگر های مربوط به بررسی حالات خواب نیز به این ساعت اضافه شده‌اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال