شیائومی در MIUI 13 از فونت جدید Mi Sans استفاده می کند

پیش از آن که شیائومی از MIUI 13 رونمایی کند فونت جدید استفاده شده در آن به نام Mi Sans فاش شد. این شرکت قصد دارد همزمان با رونمایی از پرچمداران جدید خود از این رابط کاربری نیز رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اطلاعاتی در رابطه با این رابط کاربری فاش شده […]

پیش از آن که شیائومی از MIUI 13 رونمایی کند فونت جدید استفاده شده در آن به نام Mi Sans فاش شد. این شرکت قصد دارد همزمان با رونمایی از پرچمداران جدید خود از این رابط کاربری نیز رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اطلاعاتی در رابطه با این رابط کاربری فاش شده که نشان می دهد فونت جدیدی با نام Mi Sans در آن استفاده خواهد شد. به طوری که شکل و شمایل این رابط کاربری تغییر خواهد کرد. طبق گزارشی که وبسایت XiaomiUI منتشر کرده احتمالا این فونت جدید به همراه فونت دیگری به نام Mi Prototype 210317 در MIUI 13 وجود خواهد داشت.

 این فونت ها جایگزین فونت پیش فرض شیائومی به نام Mi Lan Pro VF  می شود. فونت های جدید دارای گوشه های گرد تر نسبت به مدل قبلی دارند و نوشته ها را کمی مدرن تر نشان میدهند. علاوه بر آن در اطلاعات فاش شده مشخص شد که این فونت دارای دو نویسه ویژه از جمله لوگوی شیائومی و دیگری لوگوی MIUI خواهد داشت.

 این فونت که در MIUI 13 استفاده خواهد شد با فونت Mi Sans کنونی خیلی متفاوت است. فونت های فعلی یا همان Mi Lan Pro VF از زمان MIUI 11 قرار داشتند. سپس در MIUI 12.5 به Mi Sans تغییر پیدا کرد. اگرچه هم اکنون اطلاعات زیادی از تغییرات این رابط کاربری منتشر نشده است اما گزارش اخیر نشان دهنده اعمال تغییرات ظاهری در آن است. در چند روز گذشته گزارش دیگری در رابطه با فهرست احتمالی دریافت کننده های رابط کاربری نیز فاش شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال