شیائومی در طراحی مینی کامپیوتر از مک مینی اپل الهام گرفت

شیائومی قصد دارد به زودی از مینی کامپیوتر خود رونمایی می کند. تصاویر فاش شده از این مینی کامپیوتر نشان می دهد طراحی آن شباهت بسیار زیادی به مک مینی اپل دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیایومی در حال ورود به بازار جدید است. این شرکت در حال ساخت اولین کامپیوتر دسکتاپ […]

شیائومی قصد دارد به زودی از مینی کامپیوتر خود رونمایی می کند. تصاویر فاش شده از این مینی کامپیوتر نشان می دهد طراحی آن شباهت بسیار زیادی به مک مینی اپل دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیایومی در حال ورود به بازار جدید است. این شرکت در حال ساخت اولین کامپیوتر دسکتاپ است تا به زودی آن را معرفی کند. تصاویر منتشر شده از دو کامپیوتر شیائومی نشان می دهد این شرکت چینی قصد داشت از این دو محصول در مراسم دهم آذر ماه رونمایی کند که این مراسم به دلایلی به تاخیر افتاد. اما شیائومی برخی محصولات جدید را بصورت محدود نمایش داده است.

تصاویر مربوط به کامپیوتر دسکتاپ Xiaomi Host Mini PC نشان می دهد این محصول احتمالا در روزهای آینده رونمایی خواهد شد. هنوز سخت افزار استفاده شده در این کامپیوتر مشخص نیست اما در تصاویر پاور ۱۰۰ وات استفاده شده مشخص است. بنظر می رسد این کامپیوتر مجهز به پردازنده گرافیکی دو درگاهی است که روی مادربرد Mini-ITX قرار دارد. در بخش پشتی کیس یک نمایشگر کوچک قرار گرفته که روی آن کلید ویندوز قرار دارد. همچنین یک سوئیچ مکانیکی نیز دیده میشود.

طراحی کامپیوتر دوم با الهام از مک مینی اپل انجام گرفته است. از طرفی این شباهت ، یادآور شباهت بین لپ تاپ های شیائومی و مک بوک اپل است. شیائومی در این کامپیوتر از تراشه رایزن 7 6800H مجهز به گرافیک Radeon 680M استفاده کرده است. در این سیستم ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع اس اس دی قرار دارد. قیمت فروش آن نیز حدود ۵۷۰ دلار اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال