شیائومی واچ S1 اکتیو همراه با گوشی شیائومی ۱۲ رونمایی می‌شود

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۴ اسفند همراه با عرضه نسخه جهانی گوشی سری شیائومی ۱۲ از ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو نیز رونمایی کند. به این ترتیب علاوه بر گوشی های جدید باید منتظر ساعت هوشمند شیائومی نیز بود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً شیائومی یک پوستر از ساعت هوشمند […]

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۴ اسفند همراه با عرضه نسخه جهانی گوشی سری شیائومی ۱۲ از ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو نیز رونمایی کند. به این ترتیب علاوه بر گوشی های جدید باید منتظر ساعت هوشمند شیائومی نیز بود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً شیائومی یک پوستر از ساعت هوشمند جدید خود به نام واچ S1 اکتیو منتشر کرد که در آن تاریخ معرفی این ساعت را به طور رسمی اعلام کرده است. هنوز غیر از رندر هایی که از این ساعت پیش از این معرفی شده بود اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست و تنها می توان گفت این ساعت با بند هایی به شش رنگ سفید، آبی، مشکی، زرد، قرمز و سبز به بازار خواهد آمد.

 طبق تصاویر منتشر شده این ساعت شامل یک قاب فلزی با صفحه دایره ای است که به نظر می رسد نسبت به مدل قبلی کمی بزرگتر خواهد بود. از طرفی طراحی آن شباهت زیادی به گلکسی واچ ۴ سامسونگ دارد. نکته مهم در تصاویر وجود چهار دکمه در ساعت هوشمند شیائومی است. نسخه اصلی از این ساعت شامل یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی با قابلیت پشتیبانی از ۱۱۷ حالت ورزشی بود و امید است این نسخه نیز همانند نسخه اصلی دارای حسگر سنجش اکسیژن خون و استور داخلی و دیگر قابلیت ها باشد. ساعت هوشمند واچ S1 در دسامبر سال گذشته در چین عرضه شد. هنوز مشخص نیست نسخه جدید این ساعت برای بازارهای جهانی عرضه می شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال