شیائومی به دنبال توسعه یک موبایل هوشمند با نمایشگر کشویی و یا رول شدنی

پتنت جدیدی از موبایل شیائومی منتشر شده که در آن نمایشگر به صورت کشویی یا به صورت خمیده شده‌ بر روی پنل پشتی کشیده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پتنت جدید شیائومی شامل یک نمایشگر کشویی است که در آن برخی بخش‌های مختلف نمایشگر مانند حفره دوربین سلفی مخفی می شوند. بسیاری […]

پتنت جدیدی از موبایل شیائومی منتشر شده که در آن نمایشگر به صورت کشویی یا به صورت خمیده شده‌ بر روی پنل پشتی کشیده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پتنت جدید شیائومی شامل یک نمایشگر کشویی است که در آن برخی بخش‌های مختلف نمایشگر مانند حفره دوربین سلفی مخفی می شوند. بسیاری از شرکت ها طرح های مختلفی را برای پنهان کردن حفره دوربین سلفی به کار گرفتند. پیش از این شیائومی نیز با گوشی می میکس ۳ و با استفاده از نمایشگر کشویی سعی در پنهان کردن سنسورهای سلفی داشته است. اما پتنت جدید نشان می دهد نمایشگر جدید علاوه بر مکانیزم کشویی رول شدنی نیز خواهد بود.

 وب سایت لتس گو دیجیتال پس از انتشار این پتنت اعلام کرده نمایشگر این مدل می تواند تا لبه پایین و تا انتهای ماژول دوربین کشیده شود. همچنین این وب سایت طرحی را از این پتنت طراحی کرده و به نمایش گذاشته است. صفحه نمایش این گوشی به گونه ای خواهد بود که به صورت کشویی دوربین سلفی بالایی را می پوشاند.

در توضیحات این پتنت آمده است که برای پایین کشیدن این نمایشگر می‌توان از ضربه زدن یا فرامین صوتی استفاده کرد. این نمایشگر پس از کشیده شدن به سمت پایین با استفاده از یک آهنربای الکتریکی در جای خود باقی می ماند.

می میکس آلفا شیائومی در سال ۲۰۱۹ و به‌صورت بدنه ای با ۹۰ درصد نمایشگر رونمایی شده بود. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد موبایل جدیدی را از این خانواده با طرحی متفاوت عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال