شیائومی به زودی گوشی پوکو X3 پرو را بصورت جهانی عرضه می کند

پیش از این شیائومی از گوشی پوکو X3 معمولی خود رونمایی کرده بود. باتوجه به دریافت تاییدیه های جهانی احتمالاً شیائومی بزودی عرضه آن را در بازارهای جهانی آغاز خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی پوکو X3 پرو شیائومی توانسته تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کند. این موضوع نشان […]

پیش از این شیائومی از گوشی پوکو X3 معمولی خود رونمایی کرده بود. باتوجه به دریافت تاییدیه های جهانی احتمالاً شیائومی بزودی عرضه آن را در بازارهای جهانی آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی پوکو X3 پرو شیائومی توانسته تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کند. این موضوع نشان می دهد احتمالاً این گوشی هوشمند قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود. علاوه بر آن این گوشی در فهرست دریافت گواهی کمیسیون اقتصادی اوراسیا نیز دیده شده است. همگی این تاییدیه ها نیز ورود این گوشی به بازار های بین المللی را تایید میکند.

 در این گوشی از رابط کاربری MIUI 12 و وای فای دوگانه استفاده شده است. با توجه به مشخصات ارائه شده از این گوشی به نظر می رسد پوکو X3 پرو تنها به شبکه LTE متصل می شود و از فناوری 5G برخوردار نخواهد بود.

 پیش از این گوشی پوکو X3 پرو در بازار هند با یک نمایشگر 6.65 اینچی و چیپست ۸ نانومتری 732G کوالکام عرضه شده بود. دوربین های چهارگانه این گوشی نیز مجهز به یک حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی است. در حال حاضر مشخصات نسخه پرو مشخص نشده اما احتمال می رود این گوشی نیز بهمراه باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال