شیائومی در می ۱۲ از دوربین زیر نمایشگر استفاده می‌کند

انتشار پتنت مفهومی دستگاه  می۱۲ شیائومی نشان می‌دهد دوربین سلفی نمایشگر در زیر نمایشگر قرار گرفته است. در تصویر منتشر شده که مربوط به طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه است از وجود یک دوربین زیر نمایشگر و چهار دوربین در پنل پشتی حکایت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی گوشی […]

انتشار پتنت مفهومی دستگاه  می۱۲ شیائومی نشان می‌دهد دوربین سلفی نمایشگر در زیر نمایشگر قرار گرفته است. در تصویر منتشر شده که مربوط به طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه است از وجود یک دوربین زیر نمایشگر و چهار دوربین در پنل پشتی حکایت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی گوشی جدید می ۱۲ را تا اواخر سال جاری عرضه می کند. تصاویری که پیش از انتشار این دستگاه منتشر شده نشان می‌دهد قرار است نمایشگر این گوشی بدون بریدگی باشد. البته طراحی کلی آن شبیه می ۱۱ شیائومی است و از ماژول دوربین شبیه به همان استفاده شده است. اما به نظر می‌رسد تعداد سنسور های ماژول دوربین افزایش پیدا کرده اما بریدگی روی نمایشگر دیگر وجود ندارد.

با توجه به تصویر منتشر شده دیگر اطراف نمایشگر حاشیه دیده نمی شود و لبه های دستگاه دارای انحنا هستند. علاوه بر آن در پنل پشتی دو فلاش ال ای دی به همراه ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته اند.

گوشی های برند تجاری شیائومی طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و خبرهای منتشر شده نشان می دهد این شرکت توانسته پس از انتشار سری ردمی نوت ۱۰ در هند حدود دو میلیون دستگاه به قیمت ۴۰۰ میلیون دلار بفروشد. مدیر شیائومی در هند از محبوبیت بسیار زیاد این مدل در میان کاربران هندی خبر داد و گفت اگر ردمی یک برند مستقل بود می توانست در بازار هند رتبه ۳ و یا 4 را در فروش کسب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال