Mi Note 2 شیائومی در سه نسخه عرضه خواهد شد؛ یک نسخه با صفحه‌نمایش خمیده

به نظر ‌می‌رسد این‌ روزها شرکت شیائومی دروان بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد چراکه این شرکت به زودی از گوشی جدید خود Mi 5s رونمایی خواهد کرد. حال تنها گوشی که طی روزهای آینده معرفی می‌شود، این گوشی به تنهایی نخواهد بود؛ بلکه شیائومی جانشین فبلت Mi Note را هم تحت عنوان Mi Note 2 به زودی […]

به نظر ‌می‌رسد این‌ روزها شرکت شیائومی دروان بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد چراکه این شرکت به زودی از گوشی جدید خود Mi 5s رونمایی خواهد کرد. حال تنها گوشی که طی روزهای آینده معرفی می‌شود، این گوشی به تنهایی نخواهد بود؛ بلکه شیائومی جانشین فبلت Mi Note را هم تحت عنوان Mi Note 2 به زودی معرفی کرده و حتی قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از این گوشی را با نمایشگری خمیده در اختیار کاربران قرار دهد.

خبرهای رسیده حاکی از این هستند که شیائومی، رقیب اصلی هوآوی در کشور چین، یکی از نسخه‌های گوشی مورد نظر را به دوربینی تک‌گانه، چیپ  Hi-Fi و سیستم شارژ سریع مجهز می‌کند اما نسخه‌ی پیشرفته‌تر پرچم‌دار خود را به دوربینی دوگانه و سیستم شارژر سریع بسیار پیشرفته‌تر و همان چیپ  Hi-Fi تجهیز خواهد کرد.

درنهایت نسخه‌ی سوم پرچم‌دار بعدی شرکت شیائومی، نمایشگری خمیده، همانند سری Edge سامسونگ خواهد داشت تا شیائومی نیز صفحه‌نمایش پیشرفته‌ترین پرچم‌دار خود را در سال جاری خمیده کند.

متاسفانه منبعی که خبرهای امروز را منتشر کرده، اطلاعات بیشتری را در مورد نمایشگر خمیده‌ی گوشی، سیستم شارژر سریع و چیپ Hi-Fi در اختیار قرار نداده و نوشته‌های بالا همگی در حد حدس و گمان هستند.

به‌هر‌حال تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن شد این است که شیائومی با فبلت Mi Note 2 و نمایشگری خمیده حتما سروصدای زیادی را به پا خواهد کرد و چه بسا همین فبلت بتواند رقیب قدرت‌مند و جدی برای گلکسی نوت7 که به زودی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد، باشد.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی سه گوشی مورد نظر منتشر نشده و شیائومی توانسته رازدار خوبی در این زمینه باشد اما باتوجه به خبرهای امروز، احتمالا پیشرفته‌ترین نسخه از میان سه گوشی بالا، دارای نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود و از چیپست اسنپ‌دراگون 820 یا 823 به همراه 6 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال