فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی تا پایان سال جاری میلادی از مرز 73 میلیون دستگاه خواهد گذشت

در اوایل سال جاری میلادی، مدیرعامل شرکت چینی‌تبار شیائومی، Lei Jun، اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد در سال 2015 چیزی بین 80 تا 100 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند را به فروش برساند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در سال 2015 به هدف خود نرسیده و سال را با رقمی پایین‌تر از […]

در اوایل سال جاری میلادی، مدیرعامل شرکت چینی‌تبار شیائومی، Lei Jun، اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد در سال 2015 چیزی بین 80 تا 100 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند را به فروش برساند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در سال 2015 به هدف خود نرسیده و سال را با رقمی پایین‌تر از حد انتظار خود به‌ پایان خواهد برد.

بر اساس گفته‌های یک تحلیلگر از کشور چین، رقم نهایی فروش شیائومی چیزی در حدود 73 میلیون دستگاه خواهد بود. این گفته‌ها دقیقاً یک روز پس از آخرین سخنرانی مدیرعامل این شرکت منتشر شد که وی گفته‌ بود میزان فروش اولویت اول ما نیست و ترجیح ما بر این است نرخ رضایت مشتریان از محصولات خود را بالا ببریم.

گفتنی است که این شرکت چینی، در سه ماه اول سال جاری میلادی 15 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند فروخته است که این آمار در سه ماه دوم و سوم سال جاری، به ترتیب 20 میلیون و 18.5 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند بوده است. گفته می‌شود که شیائومی در سه ماه پایانی سال 2015 میلادی فروشی بیش از 20 میلیون دستگاه را تجربه کرده که به طبع این سه ماه موفق‌ترین بازه زمانی شیائومی در سال جاری میلادی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال