استفاده شخصی مدیر عامل شیائومی از گوشی اپل با واکنش بسیاری همراه شد

هر چند محبویبت گوشی های اپل در تمامی کشورها چیز جدیدی محسوب نمی شود اما استفاده مدیر عامل یک شرکت تولید کننده گوشی از آیفون می تواند بسیار تعجب برانگیز باشد. لی جون با گذشتن پست جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو در چین با استفاده از آیفون دست خود را رو کرد. به گزارش […]

هر چند محبویبت گوشی های اپل در تمامی کشورها چیز جدیدی محسوب نمی شود اما استفاده مدیر عامل یک شرکت تولید کننده گوشی از آیفون می تواند بسیار تعجب برانگیز باشد. لی جون با گذشتن پست جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو در چین با استفاده از آیفون دست خود را رو کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، لی جون با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو در چین موجب تعجب همگان شد. این شبکه اجتماعی طوری طراحی شده که دستگاه استفاده کننده از این شبکه اجتماعی را مشخص می کند. مدیرعامل شیائومی نیز در پست جدید خود که در ورد معرفی چند کتاب بوده از گوشی شخصی خود که اپل بود، استفاده کرده است. البته این ویژگی برای بسیاری از کاربران علاقمند به فناوری جالب توجه بوده است زیرا می توانستند گوشی های جدید را شناسایی کنند. اما این موضوع برای لی جون باعث واکنش شدید بسیاری از کاربران شده است.

پس از این اتفاق لی جون پست مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی حذف کرد و پست جدیدی را با گوشی شیائومی 10 قرار داده است. شریک شیائومی نیز ضمن دفاع از لی گفته است: اینکه مدیرعامل شرکت ها و برندهای مختلف از گوشی های برندهای دیگر استفاده نمی کنند یک تظاهر است و در بعضی مواقع برای کپی کردن تکنولوژی و توسعه آن انجام می گیرد. البته این مورد تنها به استفاده مدیرعامل شیائومی محدود نمی شود و پیش از این نیز برای موسس هواوی و مدیرعامل ریلمی نیز اتفاق افتاده بود. بسیاری از کاربران با واکنش نسبت به این موضوع آن را نوعی بی احترامی به خود دانسته اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال